۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

بزرگراه دیلم به گناوه امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود

بزرگراه دیلم به گناوه امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود

بوشهر - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پروژه بزرگراه دیلم به گناوه امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی ظهر یکشنبه در بازدید از روند اجرایی طرح‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر و همچنین بهبود وضعیت راه‌ها گام‌های خوبی برداشته شده است و هم‌اکنون چندین پروژه مهم را در دست اجرا داریم.

وی به پیشرفت ۵۰ درصدی اجرای پروژه بزرگراه اهرم به برازجان اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگراه برازجان به گناوه از مسیرهای پرتردد استان است که دارای ۷۶ کیلومتر طول بوده و ۱۱ کیلومتر ان باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تکمیل پروژه طرح بزرگراهی دیلم به گناوه تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از مجموع ۵۷ کیلومتر این مسیر، تاکنون ۲۷ کیلومتر تکمیل شده است.

وی تکمیل سه قطعه از پروژه خروجی دوم بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: پروژه محور دالکی به کنارتخته به طول ۱۸ کیلومتر شامل دو تونل و دو پل بزرگ با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است.

رستمی از اجرای ۱۰ کیلومتر آسفالت مسیر ۳۲ کیلومتری کنگان - دوراهک خبر داد و گفت: بزرگراه اهرم - برازجان دارای پیشرفت ۵۰ درصدی است که تکمیل آن نقش مهمی در کاهش حوادث خواهد داشت.

وی همچنین از اجرای ۵۶ کیلومتر بزرگراه بوشهر- دیر خبر داد و بیان کرد: ۵۰ درصد از این مسیر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. تاکنون ۱۷ کیلومتر از قطعه ۱۴ این پروژه زیر بارترافیک رفته است.

کد خبر 3859495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha