۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲

رئیس اتحادیه عنوان کرد؛

تمرکز اتحادیه پوشاک بر «لباس اجتماع» در جشنواره مدولباس فجر

تمرکز اتحادیه پوشاک بر «لباس اجتماع» در جشنواره مدولباس فجر

رئیس اتحادیه تولیدو عرضه کنندگان پوشاک تهران از تغییر نگاه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس در کشور، نسبت به ارائه لباس های منطبق بر هنجارهای اسلامی و فرهنگی کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، شیرازی دراین باره گفت: بسیاری از طرح‌های برگزیده در جشنواره‌های گذشته که به همت کارگروه ساماندهی مدولباس با همکاری اتحادیه پوشاک برگزار و یا نظارت شده است، امروز به تولید انبوه رسیده‌اند که نشانگر تغییر نگاه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس است.

وی ادامه داد:  بر اساس این رویکرد نتیجه‌بخش، در بخشی از جشنواره مد و لباس فجر قصد داریم تا لباس‌های کاربردی که در نمایشگاه‌های سال گذشته ارائه و به تولید انبوه رسیده اند، با مشخصات کامل و محل عرضه به نمایش گذاشته می‌شود تا پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان باشد.

وی ادامه داد: جامعه ما نیاز  به لباس های کاربردی برای بهره مندی مردم دارد و اتحادیه پوشاک آماده است در این دوره همانندگذشته نهایت همکاری را با طراحان  کارگروه برای تولید انبوه آثار برگزیده داشته باشد. پیشرفت‌ها و توسعه فعالیت‌های ما نیز مبتنی بر ارائه طرح‌های جدید است.

رئیس اتحادیه پوشاک افزود: اگر اندکی در شهر قدم بزنیم و محصولات ارائه شده در مغازه هارا مشاهده کنیم، تغییرنگاه تولید را که در چند سال اخیر به وجود آمده  و نمایانگر تولید لباس‌های اسلامی و ایرانی، کاملا مشاهده خواهید کرد، هر چند هنوز با ایده آل‌ها فاصله دارد.

وی گفت: در نمایشگاه امسال قصد داریم تا با شناسایی آثار برگزیده و زمینه همکاری مناسب با طراحان، تولید انبوه بسیاری از این لباس ها را در دستور کار اتحادیه پوشاک قرار دهیم.

کد خبر 3865262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha