۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴

مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان:

۷۰ تن برنج قاچاق در دو شهرستان استان اصفهان کشف شد

۷۰ تن برنج قاچاق در دو شهرستان استان اصفهان کشف شد

اصفهان- مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان گفت: نزدیک به ۷۰ تن برنج قاچاق در دو شهرستان اصفهان کشف و ضبط شد.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۳ تن برنج قاچاق در شهرضا کشف و ضبط شد و محموله اول مربوط به کشف دو تریلر برنج قاچاق بود که مجموعا ۴۸ تن برنج قاچاق کشف شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد شمال در حرکت بود، مشکوک شدند و برای بررسی بار و مدارک مربوطه آن را متوقف کردند.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۲۳ تن برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

وی تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

محمدی فشارکی گفت: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و در این خصوص پلیس نیازمند همکاری عموم مردم است.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان گفت: دو محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان در نطنز کشف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته دو محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را در محور ترانزیت اصفهان کاشان کشف و ضبط کردند.

محمدی فشارکی اظهار کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در محور ترانزیتی اصفهان به کاشان موفق به کشف و ضبط دو محموله قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران هم چنین به کامیون ایسوزو مشکوک شدند که پس از توقف کامیون تعداد ۷۷۰ تخته پتو قاچاق کشف شد.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان با بیان اینکه سه نفر در این عملیات دستگیر شدند، بیان کرد: ارزش این دو محموله حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: محموله‌های کشف شده در حال انجام تشریفات قانونی برای ارسال به گمرکات اصفهان بوده و پرونده متخلفان تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

محمدی فشارکی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون یک محموله لوازم کودک خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را دو میلیارد ریال اعلام کردند که در این خصوص راننده کامیون دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی می کند.

کد خبر 3883010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha