۶ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۲۸

دبیر ستاد امر به معروف کردستان:

امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

بیجار- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فرهنگ در بین اقشار مختلف مردم در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله‌مرادی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از  منکر شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، به اهمیت اجرایی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن در جامه موجب سعادت‌مندی آن جامعه و مردمانش خواهد شد و آنها را از گزند آسیب‌های اجتماعی دور خواهد کرد.

وی همچنین از کسب رتبه برتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار در استان کردستان خبر داد و افزود: در ارزیابی بازرسان استانی، ستاد این شهرستان از کارنامه کاملا قابل قبولی برخوردار است.

وی اضافه کرد: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر با  توجه به دیدگاه قرآنی و منویات مقام معظم رهبری جهت برقراری امنیت اجتماعی در جامعه از اهداف اصلی ستاد احیا امر به معروف است.

الله‌مرادی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: مسؤولان نباید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه اداری بنگرند و همه ما باید با تمام توان برای انجام این تکلیف الهی در تلاش باشیم.

وی به اهمیت تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فرهنگی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کرد و با استفاده از تبلیغات مثبت و فضاسازی فرهنگی این دو فریضه الهی را در جامعه اشاعه داد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان همچنین از تشکیل مجمع نخبگان امر به معروف و نهی از منکر در استان کردستان خبر داد و افزود: فعالیت‌های این مجمع در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که با حضور اساتید دانشگاهی، اندیشمندان، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه در فضای مجازی و حقیقی استان فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن در تضعیف بنیان خانواده ها اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن به اهمیت این بنیان پی برده است و در صدد رخنه در آن و از میان بردن تمامی ارزش‌هاست.

الله مرادی در پایان یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر فقط منوط به حجاب و عفاف نیست بلکه امر به معروف دایره وسیعی دارد و باید برای همه آنها برنامه داشت و فرهنگ ‌سازی کرد.

کد خبر 3886834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha