۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۴۷

محمد خرمگاه:

اشتباهات فردی باعث گل خوردن ما شد/ می دانستیم روز سختی داریم

اشتباهات فردی باعث گل خوردن ما شد/ می دانستیم روز سختی داریم

مربی استقلال با بیان اینکه هنوز هم اشتباهات فردی باعث گل خوردن ما می شود گفت: امیدوارم جوانان ما کمتر اشتباه کنند تا دیگر گل های ساده نخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه پس از پیروزی سه بر دو برابر پیکان تهران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما باز هم اشتباهات فردی بازیکنان ما باعث شد تا دو گل بسیار بد از حریف دریافت کنیم.

وی تاکید کرد: در نیمه اول باز هم ناهماهنگی در تیم ها وجود داشت اما هر چه از زمان بازی می گذشت شرایط برای ما بهتر شد و بازیکنان ما هماهنگ تر شده و توانستیم به گل دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم شما قبل از زدن گل سوم ۵۳ پاس صحیح به یکدیگر دادند و توانستند به گل برسند، گفت: این نشان می دهد تمرینات ما برنامه ریزی شده است و زمین خوب هم می تواند باعث این باشد و خوشحالم توانستیم با پاسکاری های زیاد حریف را سر در گم کرده و به پیروزی برسیم.

وی در خصوص اتفاقات اخیری که در باشگاه استقلال افتاده است، گفت: این مسائل در حیطه من نیست و باید مدیریت تیم پاسخگوی شما باشد اما تا آنجا که من در جریان هستم کار سختی در پیش داریم و امیدوار هستم که مسئولین بتوانند این مشکل را برطرف کرده و هر چه زودتر جباروف و تیموریان برای ما بازی کند.

خرمگاه در پایان خاطرنشان کرد: این بازی برای ما به پایان رسیده و باید از فردا به فکر دیدار ماشین سازی تبریز باشیم.

کد خبر 3888981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha