۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

رعایت حجاب موجب استحکام خانواده می شود

رعایت حجاب موجب استحکام خانواده می شود

قزوین- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رعایت حجاب و عفاف موجب استحکام بنیان خانواده و تقویت سلامت معنوی جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نظری ظهر یکشنبه در همایش استانی عفاف و حجاب که با حضور تشکل های دانش آموزی مقطع متوسطه در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شداظهارداشت:زن گوهر آفرینش است و شما دانش آموزان دختر باید از این گوهر ارزشمند بخوبی صیانت کنید و اجازه ندهیدکسی به آن تعرض کند.

وی افزود: عفاف و حجاب به بانوان شرافت می دهد و پاکدامنی و عزت زنان ما را تضمین می کند و همه دختران و زنان ما با اتکا به آموزه های دینی می توانند به سلامت معنوی جامعه کمک کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: عفاف و حجاب موجب استحکام خانواده می شود و در نظام اسلامی همه باید در مسیر تقویت خانواده گام برداریم.

نظری با بیان دستاوردهای رعایت حجاب توسط بانوان و دختران گفت: آرامش روانی، حفظ طراوت بانوان، حفظ سلامتی زنان، استحکام جوامع در برابر نفوذ بیگانگان از دستاوردهای رعایت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد:استحکام خانواده در ایران اهمیت زیادی دارد و بیگانگان به آن حساس هستند و در جنگ نرم تلاش می کنند با تهاجم فرهنگی به بنیان خانواده آسیب برسانند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه ازدختران دانش آموز خواست با توجه به رعایت حجاب و عفاف در فضای مدارس و خانواده در مسیر ارزشهای دینی گام بردارند.

کد خبر 3904836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha