۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

دشمن به دنبال رسوخ فرهنگ لیبرال در جامعه است

دشمن به دنبال رسوخ فرهنگ لیبرال در جامعه است

کرمانشاه - فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: دشمن می خواهد تا فرهنگ لیبرال که در آن انسان ها همواره نگاهشان به سمت غرب است، در جامعه ما رسوخ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) پیش از ظهر امروز سه شنبه در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان کرمانشاه که در محل اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خانواده شهدا اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در خصوص خانواده شهدا فرموده اند که ان ها چشم و چراغ نظام اسلامی ما هستند که این سخن ایشان بیانگر جایگاه ویژه خانواده شهداست.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به فعالیت های دشمن و جبهه استکبار برای اینکه فضا را غبار آلود کنند، گفت: باید در این فضا همواره تا آنجایی که توانایی داریم ارزش ها را حفظ کرده و بر آن ها پافشاری کنیم.

وی افزود: بر همین اساس ما به خانواده شهدا که به عنوان چراغ راه هستند برای ادامه مسیری که همواره همراه با تلاطم های فراوان است، نیاز داریم.

سردار ریحانی در ادامه بر نقش مهم خانواده شهدا در ایستادگی در مقابل فرهنگ ضد ارزشی تاکید کرد.

به گفته  فرمانده سپاه در استان کرمانشاه انقلاب اسلامی دارای برکت های فراوانی بوده است که یکی از آن ها معرفی فرهنگ ایثارگری، شهادت و ... است.

سردار ریحانی در ادامه به تحلیل فضای جبهه های تشکیل شده علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این جبهه ها ایجاد تغییراتی ویژه در حوزه رفتار و تفکر را برعهده دارند.

به گفته وی تحریم و تهدید دشمن به عنوان جبهه اولی محسوب می شود که دشمن علیه ما ایجاد کرده است.

وی گفت: این تهدید و تحریم ها از زمانی که انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسیده است تا امروز نتوانسته به هدف خود دست یابد و شکست خورده است.

سردار ریحانی در خصوص جبهه دوم به اقدامات دشمن در خصوص تغییر از جنگ رو در رو به جنگ خانه به خانه اشاره کرد و گفت: این جبهه بسیار پیچیده تر است.

وی گفت: دشمن از طریق جبهه دوم به دنبال این است که بر ذهن مردم تاثیر بگذارد و هدف ویژه آن ها نیز جوانان است. دشمن می خواهد تا فرهنگ لیبرال که در آن انسان ها همواره نگاهشان به سمت غرب است، در جامعه ما رسوخ کند.

به گفته سردار ریحانی برنامه دشمن بازگرداندن فرهنگ "ما نمی توانیم" که قبل از انقلاب رواج داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تاکید کرد: فرهنگ "ما نمی توانیم" موجب خواهد شد تا بی تفاوتی گسترش یابد. اما در مقابل این فرهنگ، مسلمانان نمی توانند در خصوص سرنوشت یکدیگر  بی تفاوت باشند.

سردار ریحانی همچنین اشاره ای به نقش مهمی که شهدای مدافع حرم در دفاع از کشور ایفا کرده اند داشت و گفت: آن ها نقش مهمی داشته اند زیرا اگر نبودند ما امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند بایستی در همدان و کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در ادامه به جایگاه ویژه مردم در ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: مردم به عنوان محور اقتدار ملی ایران محسوب می شوند.

کد خبر 3932629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha