۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

مدیر مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

جاده های استان زنجان لغزنده است

جاده های استان زنجان لغزنده است

زنجان-مدیر مرکز مدیریت راه های استان زنجان با توجه به بارش برف و باران سطح همه جاده های زنجان لغزنده است، گفت: تردد ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و با رعایت جوانب احتیاط در جریان است.

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر بارش پراکنده باران و برف در محورهای مواصلاتی زنجان در جریان است، افزود: محورهای نیک‌پی-ماهنشان و دندی – تخت سلیمان با بارش باران همراه است و تردد ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و با رعایت جوانب احتیاط در جریان است.

امینی با بیان اینکه تردد با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است، ادامه داد: وضعیت جوی امروز؛ غالباً ابری، همراه با وزش باد، رگبار پراکنده باران و احتمال بارش برف (در ارتفاعات) خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، انتظار داریم هم‌وطنان با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر ایمنی را برای خود و سایر هم‌وطنان رقم بزنند و با توجه به بارش برف در محورهای کوهستان از جمله محور زنجان ـ طارم، زنجان ـ تهم ـ چورزق و زنجان ـ دندی، تردد در این محورها باید با دقت بیشتری انجام شود.

امینی با بیان اینکه کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند، افزود:  در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

کد خبر 3935847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha