۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۱۲

پس از ۷ روز کاری؛

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها ساعت ۲۲ امشب پایان می‌یابد

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها ساعت ۲۲ امشب پایان می‌یابد

ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ساعت ۲۲ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام از داوطلبان حضور درانتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، پس از ۷ روز کاری، ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد؛ با وجود اعلام ساعت ۲۲ بعنوان ساعت پایانی ثبت‌نام نامزدها از سوی وزیر کشور، اما ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۵ خود تاکید کرده است که فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، با هماهنگی رؤسای ستاد انتخابات استان‌ها تا ساعت ۲۴ امشب از داوطلبان ثبت‌نام بعمل آورند.

با این توضیح که روسای ستاد انتخابات استان‌های سراسر کشور موظفند ترتیبی اتخاذ کنند که فرمانداران و بخشداران، ساعت ۲۲ امشب را برای ثبت‌نام اعلام کرده و در صورت حضور مراجعه کننده، تا ساعت ۲۴ نسبت به ثبت‌نام داوطلبان اقدام کنند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت کشور تا حدود ساعت ۱۲ امروز ۲۰۵ هزار و ۲۰۴ نفر از هموطنان در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند؛ آمار قطعی نیز احتمالا تا پایان امشب یا صبح فردا و با جمع‌بندی آمارهای حوزه‌های مختلف سراسر کشور اعلام می‌شود.

پس از پایان ثبت‌نام، از فردا رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی سراسر کشور آغاز می‌شود.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه امسال و همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 3939485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha