۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷

شهردار اصفهان مطرح کرد

آغاز پیاده روسازی چهارباغ/بهره برداری از نخستین ورزشگاه معلولان

آغاز پیاده روسازی چهارباغ/بهره برداری از نخستین ورزشگاه معلولان

اصفهان – شهردار اصفهان در خصوص پیاده راه سازی چهار باغ گفت: این پروژه در 16 فروردین امسال آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد ظهر دوشنبه در پنجاه و یکمین برنامه از طرح «هر هفته با چندین افتتاحیه» و در آئین بهره برداری از اولین ورزشگاه تخصصی جانبازان و معلولان شهید حجت‌الاسلام میثمی با اشاره به اینکه در سال جاری  سرعت اجرای بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان چندین برابر سال گذشته خواهد بود، اظهار داشت: از این رو  دراین دوره پروژه‌های نیمه تمام شهرداری را  به بهره برداری خواهیم  رساند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان بیشترین تعداد جانبازان و شهدا را در کشور به خود اختصاص داده است، افزود: از این رو در کنار مناسب سازی پیاده‌روها و معابر شهری در حوزه راه‌اندازی مجموعه‌های اختصاصی نیز در دستور کار قرار گرفت و از این رو سالن تخصصی ورزشی و فرهنگی شهید حجت‌الاسلام میثمی به بهره برداری رسید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سالن تخصصی ورزشی و فرهنگی شهید حجت‌الاسلام میثمی دارای سالن تیر اندازی تخصصی، سالن بسکتبال، سالن بدنسازی، چند طبقه خوابگاهی و مجموعه اداری است، تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای شروعی است که چنین سالن‌هایی را در نقاط مختلف شهر اصفهان داشته باشیم.

وی در ادامه به توجه شهرداری اصفهان نسبت به مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان و جانبازان اشاره کرد و بیان داشت: در سال گذشته در کنار بهره برداری از 44 خیابان، 37 پیاده رو سازی را نیز  انجام دادیم که در این  طرح‌های تردد معلولان و جانبازان نیز دیده شده است.

دیگر دستگاه‌های نسبت به مناسب سازی معابر توجه کنند

جمالی‌نژاد اضافه کرد: شهرداری اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده است و از این رو از  دیگر دستگاه‌ها نیز درخواست داریم به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

وی همچنین در خصوص کلنگ زنی پردیس‌ بزرگ خانواده در منطقه 12 شهرداری اصفهان اضافه کرد: این پروژه در سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود ضمن اینکه در سال جاری دو پردیس هنر  و پردیس گذرهای فرهنگی شهر اصفهان در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار اصفهان در خصوص پردیس بزرگ شرق نیز ابراز داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 300 هکتار در شرق اصفهان در حال بهره برداری است که نقطه جاذب گردشگر و نقطه مقابل صفه خواهد  بود که فاز اول آن در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص پیاده راه سازی چهار باغ اظهار داشت: این پروژه در 16 فروردین امسال آغاز بکار کرد، روند اجرایی آن به صورت فاز به فاز است تا اختلال ترافیکی در هسته مرکزی شهر اصفهان ایجاد نکند.

فاز سوم خط اول مترو  تا تیر ماه بهره برداری می‌شود

جمالی‌نژاد با بیان اینکه پباده راه سازی چهارباغ آرزوی  دیرینه شهر اصفهان  بوده است، اضافه کرد: مردم از این پس چهارباغ قدیم را تجربه خواهند کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت مترو اصفهان نیز ابراز داشت: یکی از پروژه‌هایی که با سر عت در حال بهره برداری است قطار شهری اصفهان است که تا اوایل تیر ماه فاز سوم خط اول این پروژه نیز بهره برداری خواهد شد.

کد خبر 3949767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha