۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹

امام جمعه بردخون خواستار شد؛

مسئولان شهرستان دیر نگاه بهتری به بردخون داشته باشند

مسئولان شهرستان دیر نگاه بهتری به بردخون داشته باشند

بوشهر- امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بردخون، گفت: مسئولان شهرستان دیر نگاه بهتری به بردخون داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی شنبه‌شب در جمع مردم در مسجد جامع بردخون اظهار داشت: بردخون قدمتی طولانی دارد و از سال‌ها پیش به بخش تبدیل شده اما به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان شهرستان دیر باید نگاه بهتری به آن داشته باشند.

وی افزود: تاکنون آنچنان که شایسته است انتظارات مردم عملی نشده و بر این باورند تا زمانی که به دیر وابسته هستیم وضع به همین صورت است و نباید انتظار بهتری داشته باشیم.

رکنی حسینی اضافه کرد: چرا برای ساماندهی جاده دیر بردخون که به جاده مرگ مشهور شده کاری نمی‌شود و اگر محور بردخون شهنیا با دست خالی احداث نشده بود شاید تا سال‌ها این کار انجام نمی گرفت.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه مسئولان بردخونی برای جذب امکانات و اعتبارات به هر مسئول شهرستان و استان رو می‌زنند، ادامه داد: نباید منتظر باشیم تا دیر برای ما کاری کند چرا که اگر می‌توانستند برای حل مشکلات خود اقدامی عملی داشتند.

وی تصریح کرد: همه باید احساس مسئولیت کنیم زیرا مدیون خون‌های مقدسی هستیم که در مسیر انقلاب اسلامی و در راه خدا ریخته شده و بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته ایم و نباید سنگ دشمن را به سینه بزنیم.

رکنی حسینی ویژگی‌های کاندیداهای اصلح را حرکت در خط ولایت، ساده زیستی و آشنایی به درد مردم، برقراری عدالت، دفاع از ارزش های اسلامی، شجاعت در برابر دشمن، دقت در تقسیم بیت المال و حق الناس دانست و خواستار اجرای قانون در اجرای انتخابات شد.

کد خبر 3960192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha