۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷

معاون شهردار بوشهر:

محلات جنوبی بوشهر متحول می‌شود/ اجرای پروژه‌های جدید

محلات جنوبی بوشهر متحول می‌شود/ اجرای پروژه‌های جدید

بوشهر - معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندر بوشهر گفت: با اجرای پروژه‌های جدید محلات جنوبی بوشهر متحول می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دمشقی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های اجرایی در محلات جنوبی بوشهر اظهار داشت: توسعه متوازن نقاط مختلف بوشهر به عنوان یک اولویت در دستور کار شهرداری است و در این راستا طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و متعددی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات مناطق جنوبی بوشهر متناسب با مرکز شهر رشد نکرده است، ادامه داد: شهرداری بوشهر نگاه ویژه‌ای به مناطق جنوبی بوشهر دارد و طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و متنوعی در این منطقه در دست اجرا است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندر بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری در مناطق جنوبی باعث رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد در این مناطق می‌شود.

وی از توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک‌های شهری در مناطق جنوبی بوشهر به عنوان یک برنامه مهم نام برد و اضافه کرد: تلاش داریم تا با استفاده از فضای موجود، زمینه توسعه سرانه فضای سبز در مناطق جنوبی شهر بوشهر فراهم شود.

دمشقی با بیان اینکه سرانه فضای سبز مناطق جنوبی بوشهر باید از ۴.۳ به هشت مترمربع برسد، بیان کرد: ایجاد فضای مناسب برای پیاده‌روی و ورزش ساکنین نیز از دیگر برنامه‌ها است که در حاشیه پیاده رو بلوار شهید یاسینی فضای سبز ایجاد می‌شود.

وی از بازسازی قسمتی از بافت تاریخی بوشهر و عمارت های مشهور شهر با مقیاس کوچک در پارک شغاب بوشهر خبر داد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه طرح‌های عمرانی در مناطق جنوبی شهر استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 3960310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha