۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۱۶

با حضور رئیس جمهور؛

۶ طرح صنعتی در قزوین به بهره برداری رسید

۶ طرح صنعتی در قزوین به بهره برداری رسید

قزوین- ۶ طرح صنعتی توسط رئیس جمهور بصورت ویدئو کنفرانس در استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ۶ طرح صنعتی ظهر یکشنبه با حضور رئیس جمهور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت و جمعی از مسئولان استان بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم دو طرح ملی صنعتی و چهار طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال و ۴۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی با اشتغال ۵۰۰ نفر افتتاح شد.

این شش طرح صنعتی شامل شرکت تولید انواع رزین با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۸ نفر، یک واحد تولید انواع نئوپان و اوراق فشرده با روکش ملامینه با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار یورو با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر است.

همچنین یک واحد تولیدی که کار چاپ فلکسروانواع فیلم پلاستیکی چند لایه را انجام می دهد با سرمایه گذاری ریالی ۶۰۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۹ میلیون و ۵۰۰هزار یورو و اشتغال زایی برای ۹۰ نفر در استان قزوین افتتاح شد.

یک واحد تولید کننده انواع لنت ترمز با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو و اشتغال زایی برای ۳۰ نفر از جمله طرح های افتتاح شده توسط رئیس جمهور بود.

همچنین یک واحد تولید کننده لوله و اتصالات از کامپوزیت پلیمری با سرمایه گذاری ریالی ۷۲ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی ۶ میلیون یورو و اشتغال‌زایی برای ۳۹ نفر توسط رئیس جمهور رسما آغاز به کار کرد.

از سوی دیگر  یک واحد تولید کننده انواع لبنیات با سرمایه گذاری ۵۳ میلیارد ریالی و اشتغال زایی برای ۳۴ نفر  توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

کد خبر 3960710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha