۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵

دبیرکل جهادگران ایران در همایش «اصل حضور»:

حضور در صحنه انتخابات جهاد کبیر است

حضور در صحنه انتخابات جهاد کبیر است

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی، اصل حضور در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری را «جهاد کبیر» در دفاع از انقلاب و حفظ ولایت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب عزیزی، دبیرکل جهادگران در همایش «اصل حضور» که باهدف تبیین و حمایت از مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در تهران برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند، آنچه که سایه تهدید را از جمهوری اسلامی رفع می کند، همانا حضور پرشور و باشعور نامزدها، طرفداران و قاطبه مردم در صحنه است.

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات علاوه بر این که یک وظیفه شرعی، اجتماعی و ملی است بلکه پایبندی و اجرای قانون اساسی به عنوان میثاق ملت با نظام اسلامی بوده و باید همگان برای برپایی انتخاباتی سالم، پرشور و حداکثری به معنای واقعی کلمه به میدان آمده و "جهاد کبیر" کنند تا منافع ملی بیش از پیش تامین و حفظ شود.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اولویت جهادگران، اصل حضور همه سلایق سیاسی صرفنظر از این که پیروز انتخابات چه کسی و کسانی می شوند به شرط رعایت چارچوب های قانونی در فضای انتخابات است و ما ضمن استقبال از حضور هر 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اعلام می کنیم که از شخص خاصی حمایت نمی کنیم.

عزیزی افزود: همان گونه که در دوران دفاع مقدس و در سنگر مبارزه از کسی درباره دیدگاه سیاسی اش سئوال نشد، در شرایط کنونی هم با هر گونه خط کشی به قصد طرد کردن فردی یا گروهی نیستیم چرا که فاکتور اساسی ما همانا حب ولایت، دفاع و حفظ حریم ولایت و قانون اساسی است و کسی و گروهی که فاقد این فاکتورهای اساسی باشد با او تعارفی نداریم.

وی که همزمان با تاسیس دفتر مرکزی جهادگران در مجتمع ورزشی حیدربابا در پونک و در حضور اقشار مختلف مردم،اساتید،دانشجویان،بانوان و تعدادی از نامزدهای انتخابات سخن می گفت با تشریح فعالیت 15 ساله جهادگران در عرصه فعالیت های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: جهادگران یک جریان فکری مردمی و مکتب ساز و نه دولت ساز است و به ابتنای روحیه و تفکر جهادی که دارد بی اعتنا به برخی جریانات سیاسی متنعم از ثروت و قدرت، در مسیر هدف خود استوار گام برمی دارد.

در این مراسم که همزمان با ولادت قمر بنی هاشم و روز جانباز برگزار شد سردار اسدی از یادگاران دفاع مقدس خاطراتی از جبهه و جنگ گفت و رضا جلالی، حسین امیدوار، الهه راستگو، تورج فرهادی و معصومه نصرت آبادی در باره اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سخنرانی کردند.

کد خبر 3967757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha