۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۶

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

رشته ورزشی کونگ‌فو در استان زنجان به خوبی جا افتاده است

رشته ورزشی کونگ‌فو در استان زنجان به خوبی جا افتاده است

زنجان- مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته ورزشی کونگ‌فو در استان زنجان به خوبی جا افتاده و امید داریم تا هیچ ورزشکاری در استان به دلیل مشکلات از ورزش باز نماند.

به گزارش خبرنگار مهر،علی جوان شامگاه پنجشنبه در مجمع عادی سالیانه هیئت کونگ‌فو، افزود: آغاز سال به نام حضرت زهرا(س)  مزین شده و فرا رسیدن اعیاد رجب و شعبان نشان دهنده این است  که سال خوب و با برکتی خواهیم داشت.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری حضور پرشور در انتخابات وظیفه ما است و با حضور خود در پای صندوق‌های رای مسیر پیشرفت کشور راتقویت خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با آغاز دولت یازدهم مصوبات و خدمات خوبی در بخش ورزش ارائه شده و زیرساخت‌های خوبی برای ورزش همگانی ایجاد شده و در این میان  جوانان برای حضور در میادین ورزشی عالی و امیدوار کننده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: هیئت کونگ‌فو استان زنجان طی سالهای گذشته و همیشه پرافتخار  بوده و این هیئت در کشور سرآمد بوده و افتخارات خوبی کسب کرده است.

جوان تاکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی استان زنجان و کشور، جامعه آماری ورزش کونگ‌فو از طبقه متوسط به پایین است و جامعه  ما علاقمند به ورزش‌های رزمی است.

وی افزود: کونگ‌فو در استان زنجان  به خوبی جا افتاده  و امید داریم تا هیچ ورزشکاری در استان به دلیل مشکلات از ورزش توقف نکند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر توسعه ورزش در جامعه تاکید کردو گفت: رشد ورزش در جامعه یک نیاز است و باید به آن بهاء داده شود.

کد خبر 3970203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha