۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خبر داد؛

احتمال ارائه لیست مستقل فراکسیون نمایندگان ولایی برای هیات رییسه

احتمال ارائه لیست مستقل فراکسیون نمایندگان ولایی برای هیات رییسه

پیشوا- سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از احتمال ارائه لیست مستقل فراکسیون نمایندگان ولایی برای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر تشکیل هیات رییسه قوی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یک هیات رییسه قوی به خوبی می تواند مجلس را اداره کند و هدف فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نیز همین است.

وی ضمن رد امضاء نامه برای سلب صلاحیت علی مطهری، در پی دیدار با رییس جمهور اصلاحات، گفت: از این مسائل اطلاعی ندارم و به نظرم بیشتر به یک بازی سیاسی شبیه است.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از احتمال ارائه لیست ۴ به علاوه ۴، به علاوه چهار، توسط فراکسیون های مستقلین، نمایندگان ولایی و امید خبر داد و گفت: البته هنوز در این باره تصمیم گیری نهایی نشده است.

وی اضافه کرد: در صورت به توافق نرسیدن با فراکسیون های مستقلین و امید، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس لیستی مستقل و ۱۲ نفره برای تمام ارکان هیات رئیسه ارائه خواهد کرد، البته هنوز هیچ تصمیمی در مورد ارائه لیست مستقل گرفته نشده است.

نقوی حسینی با تاکید بر کارآیی مجلس شورای اسلامی به عنوان هدف اصلی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: نمایندگان مجلس باید سعی کنند تا با قانون گذاری مناسب، ریل گذاری پیشرفت کشور را انجام دهند که این امر اولویت اصلی ما است.

کد خبر 3990002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسلمان DE ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
      0 0
      نظر موکلینتان را جویاشوید