۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵

در پی قطع رابطه چندکشور با قطر؛

ظریف با همتایان خود در کشورهای اسلامی درباره منطقه گفتگو کرد

ظریف با همتایان خود در کشورهای اسلامی درباره منطقه گفتگو کرد

وزیر امور خارجه کشورمان، تلفنی با وزرای خارجه کشورهای اسلامی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه در یک گفتگوی تلفنی، در خصوص آخرین تحولات منطقه رایزنی و تبادل نظر کردند.

در تماس تلفنی وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه اندونزی نیز آخرین تحولات منطقه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین ظریف در ادامه رایزنی‌های تلفنی با همتایان خود، با وزرای امور خارجه عراق و عمان در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر خارجه در ادامه رایزنی ها با همتایان خود با وزرای امور خارجه تونس، مالزی، لبنان، الجزایر و قطر در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش مهر صبح امروز دوشنبه، کشورهای عربستان، بحرین، امارات و مصر با کشور قطر قطع رابطه کردند. متعاقب آن دولت مستعفی یمن، لیبی و مالدیو نیز روابط خود را با قطر قطع کردند. عربستان، امارات و بحرین که هر سه کشور همسایه قطر هستند، تمامی مسیرهای زمینی، دریایی و هوایی را با این کشور مسدود کردند.

اخبار تکمیلی منتشر می شود.

کد خبر 3996526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابوالفضل بهشتی FR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
      0 0
      !!..سناریو آمریکا، اسراییل، فرانسه و انگلیس، گسترش جنگ خاورمیانه به " خلیج پارس " و وارد کردن ایران در این جنگ..!! در حقیقت جنگ جهانی بین کشورهای اسلامی