۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۹

بروجردی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه:

هدف تروریست‌ها ورود به صحن مجلس شورای اسلامی بود

هدف تروریست‌ها ورود به صحن مجلس شورای اسلامی بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هدف تروریست‌ها ورود به صحن مجلس شورای اسلامی بود، گفت: ما تردیدی نداریم که طراح اصلی این توطئه‌ها آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی تهران به ابعاد حادثه روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هدف تروریست‌ها ورود به صحن مجلس شورای اسلامی بود، اظهار داشت: با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران و اقدام به‌هنگام و بستن درهای ورودی آنها به ساختمان مراجعات مردم حمله کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی افزود: مردم بیگناه برای حل مشکلات خود به مجلس آمده بودند اما تروریست‌ها به روی آنها رگبار بسته و باعث شهادت عده‌ای از مردم بیگناه شدند؛ ما تردیدی نداریم که طراح اصلی این توطئه‌ها آمریکای جنایتکار است.

وی با اشاره به این مطلب که ما به‌دلیل اعتقاد و فتوای مقام معظم رهبری، دانش هسته‌ای برای‌مان کاربرد نظامی ندارد، تصریح کرد: آمریکا در این لحظه شکست خورده و عصبانی است. آمریکا از اینکه ما تنها کشوری هستیم که هیچگونه مشروعیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی قائل نیستیم و معتقدیم همه سرزمین‌های اشتغالی باید آزاد شود، از دست ما عصبانی است.

بروجردی افزود: آمریکا از اینکه ما برخلاف دوران جنگ تحمیلی که حتی یک موشک برای دفاع از خود نداشتیم توانسته‌ایم امروز با همت فرزندان دلاور و متخصصین این مرز و بوم جزء چند کشور قدرتمند سازنده موشک باشیم عصبانی است و آنها از اینکه ما توطئه‌های شوم آنها در عراق و سوریه را خنثی می‌کنیم عصبانی هستند.

وی با بیان اینکه کسی که در برابر شما مردم بی‌دفاع مسلسل بدست بگیرید شجاع نیست، گفت: این مسائل تاثیری در اراده فولادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد و ما این راه نورانی را با صلابت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به بخش دیگری از حادثه تروریستی در مجلس و پاکسازی تروریست‌ها، ادامه داد: علت اینکه حضور تروریست‌ها در ساختمان مراجعات مردمی نمایندگان که خارج از مجلس است، طول کشید برای حفظ جان ده‌ها کارمندی بود که در اتاق‌ها حضور داشتند و باید با دقت عمل می‌شد، اما هر سه تروریست به درک واصل شدند.

بروجردی در پایان تأکید کرد: آمریکا بداند ملت بزرگ ایران با این حرکت‌های کودکانه مسیر نورانی خود را تغییر نخواهد داد و ما به‌فضل الهی این مسیر را ادامه می‌دهیم، همان‌طور که حضور ما در  خارج از مرزها نشان‌دهنده اقتدار ماست.

کد خبر 3999571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha