۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹

با قراردادی کوتاه مدت؛

فوتسالیست قمی به تیم گاز شمال عراق پیوست

فوتسالیست قمی به تیم گاز شمال عراق پیوست

قم - همانند سال گذشته سعید تقی زاده بازیکن قمی به یک لیگ عربی منتقل شد تا در فاصله پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران در یک تیم عربی بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتمام مسابقات لیگ برتر فوتسال بازیکنان فوتسال فرصت یافتند تا در هفته‌های باقی مانده از لیگ‌های کشورهای دیگر و همچنین انتخابی مسابقات آسیایی شرکت نمایند.

سعید تقی زاده فوتسالیست توانمند تیم فوتسال شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران با توافق با باشگاه عراقی راهی لیگ عراق شده است. تقی زاده از فرصت زمان قابل توجه تا آغاز لیگ برتر استفاده کرده تا در تیمی خارجی بازی کند.

تقی زاده قرار است در مسابقات فوتسال باشگاهی عراق که با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود برای تیم گاز شمال عراق به میدان برود اما وی پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال به ایران باز می‌گردد تا با تیم جدیدش قرارداد منعقد کند.

این بازیکن که سابقه بازی برای تیم ملی فوتسال ایران را هم دارد احتمالاً با بازگشت به ایران بار دیگر پای میز مذاکره با شهرداری ساوه برای تمدید قرارداد خواهد رفت اما برای این بازیکن قمی پیشنهادات دیگری نیز مطرح است.

گفتنی است در یکی دو سال اخیر از گیتی پسند حسین طیبی به لیگ روسیه، احمد اسماعیل پور به چین، سپهر محمدی، محمد طاهری، مهدی جاوید و ابراهیم حاجتی برای تیم‌های عربی بازی کرده‌اند.

سعید تقی زاده یکی از بازیکنانی است که هر سال در مورد بازگشت وی به قم و قرار گرفتن در ترکیب تیم لیگ برتری فوتسال قم گمانه زنی می‌شود اما وضعیت نابسامان مالی ۲ تیم قمی حاضر در لیگ برتر فوتسال کار را به جایی رسانده که بازگشت ستاره‌های قمی به خانه دورتر از همیشه به نظر می‌رسد.

کد خبر 4002796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha