۵ تیر ۱۳۹۶، ۹:۵۶

امام جمعه ابهر:

فضیلت عید فطر و شب عید فطر و روز عید فطر کمتر از فضیلت قدر نیست

فضیلت عید فطر و شب عید فطر و روز عید فطر کمتر از فضیلت قدر نیست

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: نماز عید فطر در حقیقت دریافت جائزه یک ماهه است فضیلت عید فطر و شب عید فطر و رور عید فطر کمتر از فضیلت قدر نیست .

به گزاشر خبرنگار مهر، حجت الاسلام  جعفر رحیمی در خطبه های  عید فطر شهر ابهر افزود: نماز عید فطر در حقیقت دریافت جائزه یک ماهه است فضیلت عید فطر و شب عید فطر و رور عید فطر کمتر از فضیلت قدر نیست.

وی در ادامه به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: امروزه یک بلای خانمان سوز وارد زندگی بعضی از مردم شده و زندگیها را از پای در آورده است. به خانه ای که مواد مخدر وارد شود یقینا حجب و حیاء و عفت و سلامت و کرامت نیز رخت خواهد بست.

رحیمی با تاکید بر لزوم مراقب خانواده ها از فرزندان خود در مقابل مواد مخدر، گفت: اگر معتاد بودن جرم است. چرا مسئولان با معتادین مبارزه و برخورد نمی کنند و اگر معتاد بودن یک نوع بیماری است چرا برای مبارزه با این بیماری بودجه نمی گذارند و هزینه نمی کنند.

امام جمعه ابهر گفت: ما امروزه این بلای خانمان سوز را رها کرده ایم و خانه ها را ویران می کند و دولتمردان ما شعار می دهند و هیچ اقدام عملی انجام نمی دهند. مردم و مسئولین شما را به خدا قیام کنید و این ماده افیونی را ریشه کن کنید.

کد خبر 4015052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha