۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸

درویش در گفتگو با مهر:

وارد بحث دایی و کریمی نمی‌شوم/ قرارداد ماهینی را قانونی بستیم

وارد بحث دایی و کریمی نمی‌شوم/ قرارداد ماهینی را قانونی بستیم

مدیرعامل باشگاه سایپا بحث بین علی دایی و علی کریمی را طبیعی دانست و گفت: لزومی به دخالت در چنین موضوعی نمی‌بینم.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر، شرایط سایپا با علی دایی و رویارویی وی با علی کریمی صحبتهایی را مطرح کرد که مشروح این گفتگو در ذیل می آید:

قرعه زیاد مهم نیست
درویش درباره قرعه سایپا در هفدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم اهمیت چندان زیادی ندارد با چه تیم هایی در چه هفته هایی بازی داریم. لیگ است و باید به مصاف همه حریفان برویم. آنچه روی کاغذ نوشته شده نشان می دهد هفته های ابتدایی کار نسبتا سختی داریم اما فکر می کنم در فوتبال امروز دنیا واژه ای به اسم حریف ساده نداریم. همه تیم ها برای گرفتن نتیجه به میدان خواهند آمد. شما می بینید اکثر تیم های لیگ برتری خیلی دقیق و جامع کارشان را شروع کرده اند تا بتوانند در رقابت های فصل آینده نتیجه بگیرند.

انتظاراتم از دایی پلکانی است
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره انتظارش از علی دایی برای فصل آینده صحبت کرد و گفت: آقای دایی برای اولین فصل است برای تیم برنامه ریزی می کنند و طبیعی است اندازه همین مدت هم از ایشان انتظار داریم. زود است بگویم با دایی دنبال قهرمانی هستیم اما انتظارم از او پله پله بالا می رود و فکر می کنم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده رقابت های لیگ برتر نتیجه قابل قبولی برایمان باشد.

رقم قراردادها را با نظر دایی تنظیم می کردیم
وی در ادامه راجع به کاهش مبلغ قرارداد برخی بازیکنان سایپا گفت:امسال هم مثل تمام رویه های مالی قبلی خودمان ریخت  و پاش نداشتیم. اعتقادی هم به حضور بازیکن میلیاردی برای رسیدن به هدف نداریم. با هر بازیکنی هم که مذاکره داشتیم نظر آقای دایی را درباره میزان قراردادی که می خواستیم ببندیم پرسیدیم. مهم این بود تیم جوان و با انگیزه ای را باب میل کادر فنی جمع کنیم. در این زمینه نیز تابع دستور کادر فنی و در راس آنها آقای دایی بودیم. فکر می کنم بزرگترین مولفه ای که امسال در تیم سایپا به وجود آمده است همدلی و حس رفاقت در تیم است.

ماهینی را قانونی گرفتیم
درویش درباره ادعای عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان مبنی بر تخلف مدیران سایپا در عقد قرارداد با دانیال ماهینی اظهار داشت: من لازم نمی بینم پاسخ اظهارات فرد دیگری را بدهم. سابقه مدیریتی مان هم نشان می هد اهل بی قانونی نیستیم. هرچه مراجع قانونی اعلام کنند انجام میدهیم. آقای ماهینی را هم وقتی خواستیم جذب کنیم اعلام کرد مشکلی برای آمدن ندارد و مدارکشان هم که بررسی شد ما را متقاعد کرد. الان هم اگر ارکان حقوقی مراجع مربوطه بگویند تخلف کرده ایم بی هیچ شکی پذیرا خواهیم بود چون اصلا تخلفی نداشته ایم.

اخباری از شنبه تمرین خواهد کرد
مدیرعامل سایپا شایعه مصدومیت طولانی مدت محمدرضا اخباری دروازه بان ملی پوش سایپا را تکذیب کرد و گفت: او شنبه ظهر به تهران رسید و همان شب نزد پزشک رفت. طبق اعلام ایشان اخباری مشکلی برای بازی کردن ندارد وتنها کافی است چند روزی را فیزیوتراپی کند و سپس می تواند سایپا را در تمرینات گروهی همراهی کند. به احتمال فراوان اخباری از شنبه هفته آینده آماده می شود.

برای علی کریمی خوشحالم
مدیرعامل سایپا درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر هم تصریح کرد: به شخصه خیلی خوشحالم علی کریمی که بازیکن شاخصی بود وارد دنیای مربیگری هم شد. امیدوار هستم کریمی در مربیگری اش هم همچون دوران بازیگری اش موفق باشد.

وارد قضیه دایی و کریمی نمی شوم
وی درباره تنشهای موجود میان علی دایی به عنوان سرمربی تیم سایپا و علی کریمی تصریح کرد: فکر می کنم برخی افراد خودشان به چنین حاشیه هایی دست می زنند تا سوژه سازی کنند. من فکر می کنم تفاوت در نگاه این دو نفر که همزمان مربیگری هم می کنند کاملا طبیعی است و نیاز به ورود به چنین مسائلی نیست.

کد خبر 4026553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha