۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۶

استاندار سمنان:

مجتمع مجموعه فرهنگی ورزشی ایثارگران در شاهرود ایجاد می شود

مجتمع مجموعه فرهنگی ورزشی ایثارگران در شاهرود ایجاد می شود

سمنان - استاندار سمنان با اعلام اینکه دومین مجتمع مجموعه فرهنگی ورزشی ایثارگران استان در شاهرود ایجاد می‌شود، گفت: این مجموعه ها به ایجاد و تبیین نقشه راه شهدا کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خباز ظهر سه‌شنبه در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به میزبانی مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار سمنان بابیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود در برنامه ششم توسعه برای حمایت از ایثارگران در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها ساماندهی یادواره‌های شهدا و بررسی مشکلات ایثارگران است لذا با تعیین خط و مش و نقشه راه می‌توان نسبت به برگزاری مراسم ویژه شهدا اقدام کرد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار سمنان می‌تواند بهترین گزینه برای محوریت قرار دادن راه شهدا در جامعه باشد لذا تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این مجموعه فرهنگی و ورزشی از سوی دولت تأمین‌شده و برای تکمیل نهایی آن ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

استاندار سمنان بابیان اینکه شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند لذا احداث این مجتمع‌ها می‌تواند راه شهدا را در جامعه بیش از بیش تبیین کند، ابراز داشت: شاهرود دارای بیشترین شهید در استان سمنان است و با توجه به این موضوع احداث دومین مجتمع ورزشی و فرهنگی ایثارگران استان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم بخش کوچک ازآنچه شهدا برای امنیت امروز ما انجام داده‌اند را عملیاتی کنیم.

خباز در ادامه تصریح کرد: تحقق اهداف دولت در راستای حمایت از ایثارگران تحول بزرگی را در زمینهٔ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت آموزه‌های دینی و آرمان‌های امام راحل(ره) در بین جوانان ایفا می‌کند لذا با درس گرفتن از اهداف شهدا می‌توان برای زندگی فردی و اجتماعی توشه‌ای فراهم آورد.

کد خبر 4034717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha