۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۸ طرح درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح می شود

۸ طرح درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح می شود

سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت هشت طرح درمانی و بهداشتی در سمنان افتتاح می شود، گفت: مهمترین این طرح ها بیمارستان خصوصی سینای سمنان است.

مهدی شادنوش همزمان با ورود وزیر بهداشت به سمنان و در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در این سفر هفت طرح درمانی و بهداشتی در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و گرمسار افتتاح خواهد شد، همچنین دو طرح نیز ساعاتی پیش در دامغان مورد بهره برداری قرار گرفته که در مجموع تعداد طرح‌های بهره برداری شده در سفر وزیر بهداشت را به عدد هشت می رساند، همچنین وی روز گذشته نیز چهار طرح زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را در این شهرستان افتتاح کرد لیکن در مجموع می توان گفت در این سفر ۱۲ طرح با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیاد تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: بیمارستان سینای سمنان، مرکز سلامت شهری مهر، مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، پایگاه سلامت شهری طالب آباد، خانه بهداشت رکن آباد و دو طرح بهداشت و درمان در دامغان در مجموع هشت طرح دانشگاه علوم پزشکی سمنان را شکل می دهند و چهار طرح شامل سی تی اسکن بهار، هتلینگ امام حسین(ع)، بخش شیمی درمانی و مرکز قلب نیز چهار طرح روز گذشته در شاهرود بودند که توسط قاضی زاده هاشمی افتتاح شد همچنین آغاز عملیات اجرایی شبکه درمان میامی نیز در این روز اتفاق افتاد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های سفر یکروزه وزیر بهداشت به مرکز استان افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی سینای سمنان است که با زیربنای بیش از ۹ هزار متر مربع با ۶۴ تخت مصوب و ۲۹ تخت ویژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان احداث شد، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری مهر سمنان با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان دیگر طرحی است که با حضور قاضی زاده هاشمی در سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

شادنوش بیان کرد: ارتقای خدمات جامع سلامت و همچین ترویج فرهنگ خودمراقبتی در زمره اهداف اجرای طرح جامع سلامت مهر در سمنان است.

وی افزود: قاضی زاده هاشمی همچنین مرکز آزمون مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با زیربنای دو هزار و ۲۸۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان را افتتاح خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: وزیر بهداشت همچنین به مهدیشهر سفر خواهد کرد تا پایگاه سلامت شهری طالب آباد این شهرستان را با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح کند.

شادنوش بیان کرد: در ادامه سفر یک‌روزه قاضی زاده هاشمی به سمنان همچنین خانه بهداشت روستای رکن آباد سمنان با زیربنای ۹۵ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از مرکز تصویربرداری شهرستان گرمسار امروز در قالب برنامه های سفر وزیر بهداشت، گفت: این مرکز نیز با هزینه ۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث و به دستگاه های ام. آر. آی، سی. تی. اسکن، رادیولوژی، ماموگرافی و سونوگرافی مجهز است.

کد خبر 4037479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha