۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲

با حکم رئیس عقیدتی سیاسی نداجا؛

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منصوب شد

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منصوب شد

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، طی حکمی حجت الاسلام امیر ارسلان مرادی را به عنوان رییس عقیدتی سیاسی پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این انتصاب به ضرورت گسترش پایگاههای نیروی دریایی در مناطق شمالی و جنوبی کشور اشاره کرد و گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و اهمیت داشتن امنیت در مرزهای آبی در شمال و جنوب کشور و تاثیر آن در شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور بالاخص بحث پشتیبانی از یگانهای شناور و رزمی مستقر در این مناطق ، نیروی دریایی ارتش را بر آن داشت تا پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال رادر منجیل دایر کند . 

حجت الاسلام مظفری نژاد ابراز امیدواری کرد با توجه به استعداد و پشتکار فرمانده این آمادگاه و همچنین دیگر فرماندهان شاهد این باشیم که هرچه سریعتر با اتمام مراحل تکمیلی آن ، بر اقتدار یگانهای مستقر در شمال کشور افزوده شود .

در این مراسم حجت الاسلام امیر ارسلان مرادی از سوی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس عقیدتی سیاسی آمادگاه ناوگان شمال معرفی شد.

کد خبر 4041665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha