۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳

در روسیه:

دوره آموزشی در جهت حمایت و پرورش بانوان مسلمان برگزار شد

دوره آموزشی در جهت حمایت و پرورش بانوان مسلمان برگزار شد

اولین دوره‌ آموزشی سه روزه در چارچوب طرح «حمایت و پرورش استعداد و خلاقیت بانوان مسلمان» در محل دانشگاه اسلامی ابوحنیفه قفقاز شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،اولین دوره‌ آموزشی سه روزه در چارچوب طرح «حمایت و پرورش استعداد و خلاقیت بانوان و تلاش و همکاری در جهت تحقق این امر به عنوان عامل تحکیم نقش ارزش‌های دینی و معنوی سنتی در زندگی جامعه» در محل دانشگاه اسلامی «ابو حنیفه» قفقاز شمالی برگزار شد. در گزارشی که رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه در اختیار ما قرار داده آمده است:

این سمینار با حضور شماری از بانوان مسلمان شهر نالچیک به سرپرستی «آلبینا بیربیکووا» رئیس مرکز آموزشی جوانان قفقاز با آموزش موضوعات، همکاری گروهی و هم اندیشی، ارتباط موثر و فن بیان و سخنرانی، همکاری بین فرهنگی و بین مذهبی و امور اجتماعی برگزار شد.

در پایان این سمینار «شریف پشیخاچف» رئیس مرکز بین‌المللی اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و از اهداف و وظایف این مرکز و برنامه‌های اجتماعی آن و همچنین نقش زن در جامعه سخن گفت.

در این مراسم همچنین «عالم سیژاژف» رئیس اداره‌ دینی مسلمانان جمهوری کاباردینو- بالکاری نیز با اشاره به لزوم تقویت نقش ارزش‌های معنوی سنتی، خواستار تداوم اینگونه مراسمات و همچنین ترویج تصویر و نقش صحیح بانوان مسلمان در جامعه شد.

در پایان این دوره به شرکت کنندگان جایز نفیس و همچنین گواهی حضور در سمینار اهدا شد.

کد خبر 4048407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha