۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳

صبح امروز؛

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان تهران گشایش یافت

چهلمین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم  استان تهران گشایش یافت

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان تهران از صبح امروز ۱۶ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و تا روز ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهلمین دوره مسابقات  قرآن کریم  از صبح  امروز  ۱۶ مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در آستان مقدس امامزادگان سید جعفر (ع) و سیده حمیده خاتون(س) تهران آغاز شد  و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه آغاز  و در ادامه آن نیز بلافاصله رقابت‌های بخش بانوان آغاز می شود. مسابقات بخش بانوان به مدت دو روز ادامه دارد و پس از آن نیز از روز ۱۸ مردادماه رقابت‌های بخش آقایان آغاز می‌شود.

بر همین اساس در این دوره از مسابقات ۱۸۰ شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند و به مدت پنج روز در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء قرآن کریم، قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان(ویژه آقایان) برگزار می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات استفاده از داورانی غیر بومی در ترکیب هیئت داوران است که برای اولین بار صورت می‌گیرد. داوران این دوره از مسابقات مجموعاً ۱۶ نفر هستند که ۱۰ نفر در بخش آقایان و شش نفر نیز در بخش بانوان مسابقات را قضاوت خواهند کرد

کد خبر 4052401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha