۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶

ملکی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت:

هاشمی تحمل مخالفت ندارد و به سرعت از کوره درمی‌روند

هاشمی تحمل مخالفت ندارد و به سرعت از کوره درمی‌روند

نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: آقای قاضی زاده هاشمی تحمل مخالفت را ندارد و به سرعت از کوره درمی‌رود که زیبنده یک مسئول جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌ ملکی نماینده مشکین‌شهر در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اینکه آقای هاشمی وزیر توانایی است و از لحاظ مادی و علمی بی‌نیاز است و البته با اصرار برای وزارت آمده، برای همگان مشخص است. اما ایشان تحمل مخالفت را ندارد و به سرعت از کوره درمی‌روند که زیبنده یک مسئول جمهوری اسلامی نیست.

وی ادامه داد: حرمت‌شکنی در برخورد پزشکان طبق گزارشات اتفاق افتاده یکی دیگر از ایرادات موجود در مدیریت آقای هاشمی است. تبعیض و نبود شایسته‌سالاری در مدیریت ایشان وجود دارد و طرح پزشک خانواده هنوز اجرایی نشده و خواست مجلس از دولت اجرایی شدن این طرح است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، نبود مدیریت مالی درست در وزارت بهداشت را یکی دیگر از ایرادات وارده به وزیر پیشنهادی بهداشت دانست و گفت: ۲۰ میلیارد بدهی بیمه‌ها در دوره مدیریت آقای هاشمی وجود دارد. چرا از جیب کارمندانی که یک میلیون حقوق می‌گیرند، برداشته می‌شود و به جیب افرادی ریخته می‌شود که یک میلیارد حقوق دارند؟ اقدامات آقای هاشمی در دوره ریاستشان، بیمه‌ها را زمین‌گیر کرده و در پرداختی پزشکان در مناطق محروم تأخیر یک ساله وجود دارد. رانت‌خواری هم یکی دیگر از ایرادات وارده در مدیریت ایشان است.

کد خبر 4061129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha