۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶

استاندار گلستان:

رویکرد پلیس اجتماعی و پیشگیرانه است/نظارت موجب نظم و امنیت می‌شود

رویکرد پلیس اجتماعی و پیشگیرانه است/نظارت موجب نظم و امنیت می‌شود

گرگان – استاندار گلستان با بیان اینکه رویکرد پلیس اجتماعی و پیشگیرانه است عنوان کرد که نظارت موجب نظم و امنیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو صبح سه شنبه در مراسم افتتاح ۱۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای استان گلستان، اظهار کرد: اقداماتی که در راستای نظم و امنیت کشور انجام شود افتخار و سعادتی برای خادمان و مردم است.

وی افزود: سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جاده‌ای زمینه‌ای برای کسب آمار و اطلاعات در حوزه ترافیکی برای پیشگیری و پیش‌بینی‌های لازم به منظور کاهش حوادث و اتفاقات است.

صادقلو تصریح کرد: کسب آمار و اطلاعات در حوزه عبور و مرور جاده‌ای استان گلستان بسیار مهم است و از این سامانه در زمینه گردشگری هم می‌توان بهره برد.

وی ادامه داد: نظارت موجب نظم و امنیت می‌شود زیرا زمانی که فردی خود را در نظارت می‌بیند در چارچوب قانون و عملکرد درست قرار می‌گیرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه رویکرد پلیس فقط برخوردی نیست، خاطرنشان کرد: خوشبختانه رویکرد پلیس اجتماعی و پیشگیرانه است که جای تقدیر دارد و این عملکرد با آموزه‌های اسلامی همخوانی دارد.

صادقلو بیان کرد: گلستان یک استان حادثه‌خیز است و به همین دلیل با استفاده از تکنولوژی و سامانه‌های رصد می‌توان اقدامات پیشگیرانه را گسترش داد و پس از حوادث بهترین و سریع‌ترین اقدام امدادی را اجرایی کرد.

وی یادآور شد: مردم باید از وجود این سامانه آگاه باشند و رسانه‌ها هم روی این موضوع تبلیغ کنند تا آثار پیشگیرانه داشته باشد.

کد خبر 4072800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha