۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست‌جمهوری:

۹۳ درصد روستاهای کشور از راه های آسفالت و هموار برخوردار می شوند

۹۳ درصد روستاهای کشور از راه های آسفالت و هموار برخوردار می شوند

ری- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست‌جمهوری گفت: بیش از ۹۳ درصد روستاهای کشور از راه های آسفالت و هموار برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل رضوی پیش از ظهر سه شنبه در همایش مدیران، نخبگان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان ری، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان باید شهیدان رجایی و باهنر و فروتنی این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: باید هرچه در توان داریم، به کار بگیریم تا بتوانیم منشاء خیر و برکت برای مردم و کشور باشیم، مبادا از افتتاح پروژه‌ای یا باز کردن گره‌ای از زندگی مردم پله‌ای برای رسیدن خود به مقامات بالاتر استفاده کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست‌جمهوری به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید تمام همت و تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم گره ای از کار مردم باز کنیم و در این راستا ایجاد فضای امید و اعتماد یکی از مهم ترین وظایف دولتمردان است.

وی بر پهن کردن سایه اعتماد در دنیا به عنوان سفارش اکید دولت به رجال سیاسی خود تاکید کرد و گفت: باید با ایران هراسی و اسلام هراسی دشمنان مقابله کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست‌جمهوری واگذاری وام به روستاییان را از جمله اقدامات دولت در زمینه پویایی روستاها دانست و افزود: تاکید داریم که روستاهای بالای ۲۰ نفر جمعیت در کشور از نعمت گاز شهری برخوردار شده و بیش از ۹۳ درصد روستاها از جاده‌های هموار و آسفالت برخوردار شوند.

کد خبر 4072918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha