۲۸ آبان ۱۳۸۵، ۱۰:۱۶

دقایقی پیش در سازمان مدیریت؛

معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت با حضور رئیس جمهور آغاز ‌شد

معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت با حضور رئیس جمهور آغاز ‌شد

مراسم معارفه رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دقایقی پیش با حضور دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور در محل این سازمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر منصور برقعی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو  و مدیریت  پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور از جمله سد کرخه، سد سیرجان و فرود‌گاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را در سال‌های 70  تا 84 را در کارنامه خود دارد . وی 49 ساله و فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران است. 

در حالی منصور برقعی به طور رسمی از امروز به جای فرهاد رهبر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی مستقر خواهد شد که باید سه انتصاب بسیار مهم در معاونت‌های امور اقتصادی، تولید و زیر بنایی انجام دهد، زیرا این معاونت‌ها با دو استعفا و یک تقاضای بازنشستگی مواجه شده است.

این انتصاب‌ها مشخص خواهد کرد که دیدگاه جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تدوین لوایح بودجه و سایر مسایل چه خواهد بود. تکمیل بودجه‌ریزی عملیاتی بر مبنای قیمت تمام شده نیز ماموریت دیگری است که به رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی محول خواهد شد.

البته اجرای دستور رئیس جمهوری برای تغییر ساختار سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر با وزارت کشور در دستور کار برقعی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 408804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha