۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۸

در پایان رقابت های انتخابی تیم بزرگسالان بوکس گیلان؛

آستارا با کسب ۳پیروزی بیشترین سهم را در تیم انتخابی گیلان کسب کرد

آستارا با کسب ۳پیروزی بیشترین سهم را در تیم انتخابی گیلان کسب کرد

آستارا- رقابت های بوکس انتخابی تیم بزرگسالان استان گیلان به میزبانی آستارا و با قهرمانی تیم بوکس این شهرستان با کسب سه پیروزی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی بوکس انتخابی بزرگسالان استان گیلان روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری به مدت دو روز در سالن ورزشی تختی شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.  

در این مسابقات که از کیفیت فنی و داوری بسیار بالایی برخوردار بود، ۵۵ بوکسور گیلانی از ۱۵ شهرستان و هر شهرستان نیز با چهار بوکسور در این مسابقات به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها که در ۹ وزن مختلف و در قالب ۴۶ مسابقه برگزار شد، شهرستان آستارا با کسب سه مدال طلا در رتبه نخست و تیم های ماسال و رشت هر کدام با یک طلا به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات در وزن ٥٢ کیلوگرم مجید کریمی از ماسال، در ۵۶ کیلو فردین فکوری رودسر، در ۶۰ کیلو محمد کاسپور از بندرانزلی  در ٦٤ محمد گلزاد از رشت، ٦٩ کیلو سینا فضل الهی از آستارا، مسعود یحیایی از انزلی در ٧٥ کیلو در ٨١ کیلوگرم هامون باقرپور و ۹۱ کیلوگرم سهند بابایی هر دو از  آستارا و همچنین در مثبت ٩١ کیلو نیز سعید اکبری فومن بعداز برگزاری رقابت های سخت و نفس گیر با نظر کمیته فنی  مسابقات برای شرکت در اردویی تیم بوکس بزرگسالان استان گیلان انتخاب شدند.

بوکسورهای حاضر در این مسابقات به تشخیص و انتخاب کمیته فنی هیئت بوکس استان گیلان پس از رقابت درون اردویی و موفقیت در آن، برای حضور در مسابقات بوکس قهرمانی کشور که در اوایل آذرماه سال جاری در سنندج برگزار می شود در ترکیب تیم منتخب بوکس استان گیلان قرار می گیرند.

از جمله حاشیه های این مسابقات حضور پرشور تماشاگران ورزش دوست آستارایی و حضور «امین قاسمی پور» رئیس هئیت بوکس گیلان و نماینده شایسته بوکس این استان در المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه «بابک بردبار» داور توانمند و سه ستاره بین‌المللی بوکس کشور، استاد «بهمن بردبار» پیشکسوت بوکس گیلان و «منوچهر ورزلی» رئیس کمیته داوران بوکس استان در شهرستان مرزی آستارا بود که نشان از اهمیت ویژه این رقابت ها برای بوکس استان دارد.

باتوجه به اینکه این رقابت ها انتخابی و برای هرشهرستان سهمیه تعیین شده بود با استقبال خوب هیئت ها و بوکسورها مواجه شده و تقریبا از تمامی شهرستان در این مسابقات نماینده حضور داشت.

کد خبر 4093353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهبود کیانی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      خیلی ورزشگار خوبی بود خودشو بدبخت کرد