۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۷

کاهش سرقت خودرو با کنترل معتادان متجاهر در غرب استان تهران

کاهش سرقت خودرو با کنترل معتادان متجاهر در غرب استان تهران

مشاور جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور ناجا با اشاره به کاهش سرقت خودرو در غرب استان تهران گفت: عامل اصلی این توفیق با کنترل معتادان متجاهر بدست آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار علیرضا جزینی در کارگاه دانش افزایی فرماندهان و مدیران ناجا در غرب استان تهران با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در این استان گفت: جای خوشحالی است که آمار سرقت های خودرو در این استان کاهش پیدا کرده است که عامل اصلی این توفیق با کنترل معتادان متجاهر در غرب استان تهران بدست آمده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با نقاط آلوده بویژه معضل حاشیه نشینی یک از دغدغه های امروز در کشور است، بیان داشت: این امر نه تنها مرتبط با سازمان ناجاست بلکه سایر سازمان ها نیز می بایست در این کار دخیل باشند که در این خصوص اقدامات پیشگیرانه می تواند مفید باشد.

سردار جزینی در خصوص اقدامات پیشگیری از سرقت منازل ، تصریح کرد: با ساخت پارکینگ در ساختمان ها و منازل می توان در تحقق اقدامات پیشگیرانه به ویژه در امر سرقت توفیقات خوبی کسب کرد و یا کنترل سارقان و مجرمان آزاد شده از زندان یکی از طرح هایی است که با هماهنگی های انجام شده با قوه قضائیه می تواند ما را در تحقق امور پیشگیرانه با هدف کاهش سرقت یاری رساند.

وی همچنین آموزش همگانی و آگاه سازی به موقع مردم را دو مولفه مهم در پیشگری از وقوع سرقت ها دانست و گفت: کارکنان باید در انجام ماموریت ها و در ارتباط با مردم با حسن خلق، صداقت رفتار و عمل صالح اعتماد مردم را جلب و با آموزش همگانی از وقوع سرقت ها جلوگیری کنند.

سردار جزینی با اشاره به اینکه با ارائه آموزش های همگانی برای جامعه هدف می توان میزان سرقت ها را در جامعه کاهش داد، بیان داشت: تشدید اقدامات فرهنگی ، اجتماعی، عاملی مهم در پیشگیری از سرقت و جرایم در سطح جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم در سیستم آموزشی این است که می بایست صف و ستاد با هم ارتباط داشته باشند که در این صورت توفیقات خوبی در ماموریت های پلیس حاصل خواهد شد.

کد خبر 4103771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha