۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۵۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تمهیدات پلیس راه ایلام برای اربعین/اجرای طرح های ترافیکی در استان

تمهیدات پلیس راه ایلام برای اربعین/اجرای طرح های ترافیکی در استان

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به تمهیدات پلیس راه ایلام برای اربعین،از اجرای طرح های ترافیکی در استان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمهیداتی از سوی پلیس راه انتظامی استان ایلام نیروی انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی استان در ایام اربعین حسینی اندیشیده شده است از جمله این تمهیدات می توان به طرح ترافیکی اشاره کرد.

وی ادامه داد: طرح ترافیکی که از تاریخ یکم آبان ماه تا ۲۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت که طرح که از مسیر تونل آزادی تا تونل راه کربلا و میدان قرآن می باشد که در آن زمان شلوغ ترین مسیر به شمار می آید با توجه به این که روستاهای در مسیر این قسمت قرار می گیرد تمهیدات لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است .

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: شایان ذکر است که تعداد بیش از ۱۰۰ واحد گشتی در طول همه محورهای منتهی به پایانه مرزی را داریم همچنین استقرار ۵۰ ایستگاه پلیس در طول مسیر برای روان سازی و سهولت در طول مسیر در زمینه را ایجاد کردیم که بتوانیم خدمات دهی هر چه بهتر را به زائرین اربعین حسینی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال در خصوص ثبت ساعت و سامانه سپهتن را به داخل پایانه برکت در ۱۱ کیلومتری پایانه مرزی مهران را داریم و در خصوص موکب های که بایستی در طول مسیر به زائرین خدمات دهی کنند در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است همچنین کارت تردد برای افرادی که می خواهند در پایانه مرزی مهران به زائرین خدمات رسانی کنند توسط حراست فرمانداری شهرستان مهران صادر می شود.

کد خبر 4125099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha