۴ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی:

شایسته این پیروزی بودیم/ از هواداران و بازیکنانم تشکر می کنم

شایسته این پیروزی بودیم/ از هواداران و بازیکنانم تشکر می کنم

تبریز- مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شایسته این پیروزی و صعود به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی بعداز پیروزی تراکتور برابر فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه جذاب و سختی بود. جا دارد از هواداران تیمم و بازیکنان تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه امروز مقابل تیم خوب و جوانی بازی داشتیم، ادامه داد: بازیکنان تراکتور امروز حریف را دست کم گرفته بودند اما باید اتفاقات اخیر تراکتورسازی را در نظر بگیریم.

حسینی سپس در خصوص اهمیت جام حذفی گفت: ما امروز در دقایق پایانی به خودمان آمدیم و موفق شدیم که پیروز شویم و به مرحله بعد برویم. همین تک بازی ها باعث حساس شدن جام حذفی شده است.

وی با اشاره به اینکه می‌ دانستیم مقابل تیم با قدمت بازی داریم که شرایط برای ما سخت می‌کند ابراز داشت: جا دارد به بازیکنان تیمم خسته نباشید بگویم که همه انرژی خود را گذاشتند باید در بازی های دیگر نیز تلاش کنیم و به مراحل بالاتر جام حذفی برسیم.

حسینی درخصوص وضعیت مهدی کیانی نیز گفت: همه ما پشت سر کیانی هستیم. همه در این خصوص تلاش کردند. فکر نمیکنم کسی در این خصوص کاری نکرده باشد. باشگاه نیز خیلی تلاش کرده است و امیدوارم محرومیت مهدی کیانی بخشیده شود.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کیانی شخصاً نامه‌ای به کمیته اخلاق نوشته و از طریق باشگاه به این کمیته ارسال کرده است.

وی ادامه داد: باشگاه در روزهای آینده یک فرجام‌ خواهی مجدد انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه هر بازی جام حذفی مثل فینال است، ابراز داشت: به هرحال جام حذفی جام شگفتی ها است و امروز می توانستیم حذف شویم و یا برعکس با تعداد گل های بالایی حریف را شکست دهیم.

کد خبر 4125887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha