۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹

وزنه برداری جام باشگاههای آسیا؛

مکوندی قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم شد/ عنوان چهارمی برای طاهری

مکوندی قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم شد/ عنوان چهارمی برای طاهری

علی مکوندی عنوان قهرمانی دسته ۸۵ کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین روز از رقابتهای وزنه برداری باشگاههای آسیا و آسیا کاپ امروز (سه شنبه ۹ آبان ماه) در وزن ۸۵ کیلوگرم با حضور ۱۱ شرکت کننده در شهر یانگو کره جنوبی برگزار شد.

در همین راستا علی مکوندی و افشین طاهری نمایندگان کشورمان از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در دو جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ شرکت کردند که در نهایت مکوندی با مجموع ۳۴۵ کیلوگرم به ۴ مدال طلا و یک برنز دست یافت و طاهری با مجموع ۳۱۳ کیلوگرم در جایگاه ششم ایستاد.

علی مکوندی در حرکت یکضرب با ثبت رکورد ۱۴۶ کیلوگرم در جایگاه چهارم آسیا کاپ ایستاد و به مدال برنز جام باشگاههای آسیا دست یافت. در حرکت دوضرب وزنه ۱۹۹ کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با حدنصاب ۳۴۵ کیلوگرم به ۴ نشان دیگر طلا در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ رسید. وی در رقابتهای جام باشگاههای آسیا دو مدال طلا (حرکت دوضرب و مجموع) و یک برنز (حرکت یکضرب) را به خود اختصاص داد و در رقابتهای آسیا کاپ دو مدال طلای حرکت دوضرب و مجموع را  کسب کرد.

افشین طاهری هم در یکضرب وزنه ۱۴۲ را مهار کرد و پنجم شد، در حرکت دوضرب وزنه ۱۷۱ کیلویی را بالای سر برد تا ششم شود و در نهایت با مجموع ۳۱۳ کیلوگرم در جایگاه ششم آسیا کاپ جای گرفت. وی در جام باشگاههای آسیا به مقام چهارم دست یافت.

«اوساروف» و «نبی اف» هر دو از ازبکستان به ترتیب با مجموع ۳۴۴ و ۳۳۷ کیلوگرم دوم و سوم شدند.

کد خبر 4130520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha