۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۲۱

محمد نصرتی:

شرایط خوب را از جهانیان بپرسید/مشکلات نفت تمام شدنی نیست

شرایط خوب را از جهانیان بپرسید/مشکلات نفت تمام شدنی نیست

مدافع تیم نفت تهران گفت: نمی دانم منظور جهانیان از شرایط خوب نفت چیست و باید از او در این خصوص سوال کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصرتی پس از باخت دو بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. البته شرایطمان سخت است و ما تمرکز نداریم اما مطمئنم اگر آرامش به تیم بازگردد و بازیکنان، تمرکز خود را به دست آورند بدون شک نتایج خوبی کسب می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مالک باشگاه نفت گفته همه چیز در تیم خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: باید معنی «خوب بودن» را از وی سوال کنید. نمی دانم شرایط خوب یعنی چه و او باید در این خصوص پاسخگو باشد. باید بپذیریم اوضاع تیم خوب نیست و بچه ها مشکلات زیادی دارند، اما با جان و دل بازی می کنند تا بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا درست است بازیکنان برای رفتن به هتل بصورت از جیب خودشان پول گذاشته اند تا هزینه ها را بدهند بیان داشت: من هم شنیدم که همه بازیکنان پول گذاشته اند که هزینه هتل را بدهند، اما چون من در اردو نبودم نمی توانم به شما بگویم آیا صحت دارد یا خیر. اما اگر من هم در اردو بودم پولی نداشتم بابت هزینه هتل بدهم.

مدافع نفت تهران در پاسخ به این سوال که امروز برخی علی کریمی را تشویق می کردند و خواستار برکناری درخشان بوند اظهار داشت: حمید درخشان زحمات زیادی کشیده و تلاش می کند تیم موفق باشد، اما مشکلات اجازه نمی دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر آرامش به اردوی تیم نفت بازگردد تا ما بتوانیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

کد خبر 4130976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha