۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸

مدیرکل ارشاد بوشهر خبر داد؛

تجلیل از دستگاه‌های برتر استان بوشهر در ترویج فرهنگ اقامه نماز

تجلیل از دستگاه‌های برتر استان بوشهر در ترویج فرهنگ اقامه نماز

بوشهر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تجلیل از دستگاه‌های برتر استان بوشهر در ترویج فرهنگ اقامه نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده ماحوزی صبح پنحشنبه در اولین نشست کمیته تبلیغات سومین اجلاس نماز استان بوشهر اظهار داشت: نماز از برنامه‌های یومیه هر فرد است زیرا با انجام این کار ما با پروردگار خود صحبت می کنیم، و این وظیفه شرعی و ذاتی ما است.

ماحوزی با بیان این مطلب که همه باید در ترویج فرهنگ نماز خود را سهیم بدانند، اظهار داشت: نماز تنها فریضه‌ای است که می‌تواند اثرگذاری و سازندگی را در انسان داشته باشد و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: انجام این  کار باید به صورت قلبی باشد تا ماندگار شود و آثار و برکات آن را در زندگی مشاهده کنیم.

ماحوزی مهم‌ترین فعالیت کمیته تبلیغات در اجلاس نماز را اطلاع رسانی دانست و افزود: در فرصت باقی مانده تا برگزاری اجلاس نماز استانی می توانیم با همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های اجرایی در فضای محیطی و مجازی تبلیغات شایسته‌ای انجام دهیم.

وی یادآور شد: تجلیل از منتخبان دستگاه‌های برتر در زمینه نشر و ترویج فرهنگ اقامه نماز از مهمترین بخش‌هایی است که در این بخش شور و نشاط را به ارمغان می‌آورد.

ماحوزی خاطرنشان کرد: این اداره کل برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه هر تلاشی که در این راستا نیاز باشد انجام خواهد داد.

کد خبر 4132568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha