۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳

سفیدی مطرح کرد؛

سند نقش روابط عمومی در پیشرفت پایدار منتشر می شود

سند نقش روابط عمومی در پیشرفت پایدار منتشر می شود

دبیرکل سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی سند نقش روابط عمومی در پیشرفت پایدار در سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به زودی منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، هوشمند سفیدی دبیرکل این سمپوزیوم گفت: سند نقش روابط عمومی در پیشرفت پایدار در سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان در کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد، به زودی منتشر می شود.

وی افزود: روابط عمومی بابهره گیری مناسب از رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی از ظرفیت بالایی در پیشبرد اهداف پیشرفت پایدار برخوردار است. موضوعات آب، محیط زیست، حفظ سرزمین و نقش روابط عمومی در پیشرفت پایدار صنعت، سلامت، اقتصاد و فرهنگ از محورهای اصلی این دوره از سمپوزیوم هستند و در این رویدادعلمی، ۱۲ مقاله از سوی استادان و صاحبنظران برجسته روابط عمومی، ارتباطات و پیشرفت پایدار در سه بخش مستقل ارائه خواهد شد.

دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در ادامه گفت: سازمان محیط زیست، معاونت زنان ریاست جمهوری، شرکت مدیریت منابع آب ایران، سازمان جنگل ها و مراتع کشور و دفتر یونسکو در جمهوری اسلامی ایران، در برگزاری این رویداد، دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را یاری خواهند داد.

سفیدی همچنین از انتخاب کارشناسان و مدیران برتر روابط عمومی و معرفی برترین های روابط عمومی در قالب این رویداد خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۱۸ آبان ماه فرصت دارند تا آثار و مستندات خود را به دبیرخانه سمپوزیوم ارائه کنند. هدف از برگزاری جشنواره علمی روابط عمومی، ترویج فعالیت های علمی در این حوزه، برجسته سازی و تقدیر از آثار علمی والگویی روابط عمومی در کشور است که در در ۵ بخش بهترین کتاب روابط عمومی، بهترین پژوهش علمی روابط عمومی، بهترین مقاله روابط عمومی، بهترین پایان نامه کارشناسی ارشد روابط عمومی و بهترین تز دکتری با موضوع روابط عمومی طی دو سال اخیر، انتخاب و معرفی شده و با اعطای لوح سپاس از آنان تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: با تمهیدات به عمل آمده، علاقه مندان به حضور مجازی و آنلاین می توانند برای ثبت نام به سایت سمپوزیوم مراجعه کنند.

کد خبر 4137165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha