۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷

سرلشکر موسوی:

حیات جدید نیروی دریایی ارتش مدیون «سیاری» است

حیات جدید نیروی دریایی ارتش مدیون «سیاری» است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت های موثر نیروی دریایی در دوران فرماندهی دریادار سیاری، گفت: حیات جدید نیروی دریایی ارتش مدیون امیر سیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم فرمانده نیروی دریایی ارتش با تسلیت ایام اربعین امام حسین(ع) گفت: کار امیر خانزادی در نیروی دریایی ارتش به دلیل اینکه جایگزین امیر دریادار سیاری می شود بسیار کار دشواری است زیرا حیات جدید نیروی دریایی ارتش مدیون امیر سیاری است.

سرلشگر موسوی با اشاره به خدمات امیر سیاری در دوران فرماندهی شان در نیروی دریایی گفت: اقدامات امیر سیاری بسیار گسترده است که بسیاری از آن گفته نشده است. من خاطرم است زمانی که در ستاد ارتش مشترک بودم دستور از کارافتادگی ناو  خاک روی میز من بود  و تنها کاری که می شد با آن کرد این بود که آن را تبدیل به یک تالار کنیم اما ایشان توانستند با مدیریت جهادی این ناو از کار افتاده را تعمیر، راه اندازی و به کار بگیرند و این ناو تاکنون چندین عملیات انجام داده است.

وی افزود: زمانی که بحث جایگزین برای امیر سیاری پیش آمد، این کار برای من بسیار سخت بود و با بیش از ۵۰ نفر صحبت کردم و در نهایت به ۶ نفر از برترین ها رسیدیم اما باز هم نتوانستم یک فرد را برای تصدی این پست معرفی کنم. در نهایت چند نفر را به مقام معظم رهبری معرفی کردم و ایشان، امیر خانزادی را برای این مسئولیت انتخاب کردند.

سرلشگر موسوی اظهار داشت: اقدامات امیر سیاری در نیروی دریایی یکی از نمونه های مدیریت جهادی است که ایشان تهدیدهای موجود را تبدیل به فرصت کردند. بنابراین کار امیر خانزادی در مسئولیت جدید بسیار سنگین است زیرا امیر سیاری بیش از ۲۰ بار از فرمانده معظم کل قوا تقدیر کردند که به نوبه خود یک رکورد است. من امیر سیاری و نیروی دریایی را یکی می دانم و فکر جدایی ایشان از این نیرو برایم بسیار سخت بود اما برای تغییر و پیشرفت باید چنین اقداماتی رخ دهد.

کد خبر 4138407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha