۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۴۲

کارگاه خبرنگاری بین‌المللی با حضور مرتضی غرقی در خبرگزاری مهر

کارگاه خبرنگاری بین‌المللی با حضور مرتضی غرقی در خبرگزاری مهر

مدرسه روزنامه نگاری خبرگزاری مهر در تداوم دوره آموزشی «خبرنگاری بین المللی» کارگاه مهارت افزایی خبرنگاری بین­‌المللی با حضور مرتضی غرقی، خبرنگار پیش­کسوت برگزار می‌­کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی غرقی در طول سی  سال شغل خبر نگاری خود در بسیاری از  بحران‌های بین‌المللی حضوری داشته که حضور در افغانستان  به هنگام  ورود مجاهدین افغان به کابل در زمان نجیب اله، حضور در جنگ بوسنی، حضور در آلمان در زمان بحران دادگاه میکونوس، پوشش رسانه ای کنفرانس برلین، حضور در عراق به هنگام حمله آمریکا به این کشور، حضور در شورای امنیت سازمان ملل متحد، حضور در جبهه‌های جنگ لیبی در زمان سقوط معمر قذافی از جمله آنها هستند.

وی دوازده سال از دوره سی  ساله خدمت خود را در خارج از کشور و در کشورهای آلمان، آمریکا، عراق و افغانستان گذرانده و به بیش از شصت کشور خارجی سفر کرده است. غرقی روزهای چهارشنبه یکم و هشتم آذرماه در محل مدرسه روزنامه نگاری خبرگزاری مهر تجربیات سی ساله خود را با دانشجویان خبرنگاری بین‌المللی این مدرسه در میان خواهد گذاشت.

تکنیک‌های مصاحبه، خبرنگاری بحران، پوشش کنفرانس‌ای بین‌المللی و  مدیریت ارتباط با منابع خبری بین‌­المللی از مباحث کارگاه آقای غرقی خواهد بود.

مدرسه روزنامه نگاری مهر با شعار «هر خبرنگار یک تحریریه» کار خود را از مهرماه سال جاری آغاز کرده و دوره‌های متنوعی را برای علاقه مندان خبرنگاری برگزار می‌کند.

کد خبر 4149323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha