۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸

مدیرکل کتابخانه های استان یزد عنوان کرد:

رشد ۱۰ نمره ای سطح ۴۷ کتابخانه در استان یزد

رشد ۱۰ نمره ای سطح ۴۷ کتابخانه در استان یزد

یزد- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد با اشاره به کسب موفقیت در عرصه کتاب و کتابخوانی گفت: کتابخانه های استان یزد در سه سال گذشته رشد خوبی داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه دوست فاطمی ها پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و تجلیل از کتابداران اظهار داشت: پرسنل کتابخانه های عمومی استان یزد اقدامات شایسته ای برای رشد کتاب و کتابخوانی داشتند و در سه سال گذشته رشد خوبی را در این عرصه رقم زده اند.

وی با بیان اینکه رتبه کتابخانه ها و کتابداران در سطح استان بیش از ۱۰ نمره رشد داشته است، اضافه کرد: اکثر کتابخانه ها و کتابداران نمرات بالای ۸۰ را کسب کرده اند و به موفقیت رسیده اند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد عنوان کرد: ۴۷ کتابخانه در سطح استان موفق شده اند بالای ۱۰ نمره افزایش سطح داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این زمینه برگزیدگان کشوری و استانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: از کتابخوانان برگزیده نیز تجلیل و تقدیر خواهد شد تا فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش گسترش یابد.

دوست فاطمی ها بیان داشت: بر این اساس هفت برگزیده کشوری و دو کتابخانه برتر کشوری مورد تقدیر قرار گرفته که تجلیل می شوند و از پنج کتابدار برگزیده کشوری و ۲۰ برگزیده استانی که معرفی شده اند، نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 4150466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha