۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵

رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان - لهستان

پیروزی ایمان صادقی و امین طاهری در مبارزه نخست

پیروزی ایمان صادقی و امین طاهری در مبارزه نخست

مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر بیدگوشج لهستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) روزهای ۴ و ۵ آذرماه در کشور لهستان برگزار می شود. نتایج کشتی گیران کشورمان در مسابقات روز نخست تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست مقابل کازویا کویاناگی از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۷ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، اطری حذف شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک شوتا فارتنادزه از گرجستان را شکست داد. وی در دور سوم مقابل اسلام دودایف از روسیه قرار می گیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی و دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان ۲۰۱۵ در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی در حالی که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت ۱۴ بر ۳ شکست خورد. کریمی اگر این کشتی را پیروز می‌شد در دور بعد باید به مصاف حریف رژیم اشغالگرد قدس می‌رفت. یوری کالاشنیکوف کشتی گیر روسی‌الاصل از رژیم صهیونیستی با نتیجه ۴ بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را از پیش رو برداشته بود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۸ کامیل کاسکیولک از لهستان را مغلوب کرد وی در دور بعد به مصاف جری هینو از فنلاند می رود.

کد خبر 4154566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha