۷ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۰۲

در کانون فرهنگی و تربیتی ادب؛

نمایشگاه آثار «نقاشی چاپ» هنرمند آلمانی در خرم‌آباد افتتاح شد

نمایشگاه آثار «نقاشی چاپ» هنرمند آلمانی در خرم‌آباد افتتاح شد

خرم‌آباد- نمایشگاه آثار هنری نقاشی چاپ «الکه پرایس» هنرمند آلمانی در محل نگارخانه کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاح نمایشگاه آثار هنری نقاشی چاپ «الکه پرایس» که عصر امروز سه شنبه با حضور این هنرمند آلمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد و جمعی از فرهنگیان، هنرمندان و مردم هنر دوست برگزارشد، اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از ۱۷ اثر نقاشی چاپ روی پارچه با الهام از هنر اصیل ایرانی بوده که به مدت ۵ روز، صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هنرمندان استان با سبک های نوین نقاشی، تبادل تجربه با هنرمندان خارجی و تاثیر هنر ایرانی و اسلامی در آثار هنرمندان اروپایی عنوان کرد و ادامه داد: هنر شیواترین و بهترین زبان برای اشاعه و تبادل فرهنگ است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  پبرگزاری این نمایشگاه را برای تکامل و اعتلای هنر هنرمندان کشور موثر برشمرد و ادامه داد: آشنایی هنرمندان استان با آثار هنری سایر کشورها می تواند در تکامل فرهنگ و هنر بومی اثر مثبت و سازنده ای بر جای بگذارد.

نورالدین کرمی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی ادب نیز گفت: دعوت از این هنرمند آلمانی در راستای کمک به هنرمندان استان برای آشنایی با سبک های نوین هنری است و تلاش شده در این نمایشگاه تاثیر و تاثر فرهنگ های مختلف در آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شود.

وی تاکید کرد: آثار این هنرمند آلمانی متاثر از هنر اصیل مردم لرستان و هنرهای اصیل ایرانی است.

کد خبر 4157503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha