۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱

رییس اداره صنعت معدن وتجارت ورامین:

طرح نظارت بر مواد غذایی دارویی و بهداشتی در ورامین اجرا شد

طرح نظارت بر مواد غذایی دارویی و بهداشتی در ورامین اجرا شد

ورامین- رییس اداره صنعت معدن وتجارت ورامین از اجرای طرح تشدید نظارت بر مواد غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی در قالب گشت مشترک در ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میرزایی، ظهر پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نظارت بیشتر بر عرضه و توزیع کالاها در جهت ایجاد سلامت و تعادل بازار قیمت، بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت با همکاری کارشناسان بهداشت محیط و معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت در قالب گشت مشترک به صورت روزانه  بر واحدهای عرضه مواد غذایی، فروشگاه های عرضه فرآورده های آرایشی و بهداشتی، عطاری ها و داروخانه های شهرستان نظارت می نمایند .

میرزایی افزود: در این بازرسی ها مواردی چون کالاهای قاچاق، غیر بهداشتی، غیر مجاز و تقلبی، گران فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح ۱۲۰ واحد مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است، گفت: تا این لحظه ۱۶ گشت مشترک صورت پذیرفته است که در این خصوص ۱۱ پرونده تشکیل شد و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

رییس اداره صنعت معدن وتجارت ورامین بیان داشت: تمامی کالاهای غیر بهداشتی، غیر مجاز و تقلبی، تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف شده در جهت تعیین تکلیف واحدها جمع آوری و برخی معدوم شد.

میرزایی در پایان اظهار داشت: شهروندان گرامی می توانند در صورت مواجهه با هرگونه فرآورده سلامت محور غیرمجاز، تقلبی و یا قاچاق از قبیل دارو، مواد غذایی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری  به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.

کد خبر 4165349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha