۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴

همراه با رونمایی از دو کتاب‌ مرحوم نامداری؛

گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی انقلاب اسلامی برگزار می شود

گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی انقلاب اسلامی برگزار می شود

پنجمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی انقلاب اسلامی همراه با آیین افتتاحیه «حسینیه حکمت» و رونمایی از دو کتاب مرحوم روح الله نامداری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی همراه با آیین افتتاحیه «حسینیه حکمت» و رونمایی از دو کتاب «خمینی پدیده انسانی پیچیده» و «انقلاب و نظریه اجتماعی» نوشته مرحوم روح الله نامداری برگزار می شود.

علی انتظاری، مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «اربعین در جهان قطبی شده»، علی مروی، مدیرگروه سیاسی اندیشکده شریف با موضوع «بحران بانکی و آینده اقتصاد در ایران» و میثم مهدیار، معاون پژوهشی پژوهشکده فرهنگ و هنر با موضوع «پزشکی سالاری یا پزشک سالاری؟ در این گردهمایی به سخنرانی و ارائه می پردازند.

پنجمین گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی همراه با آیین افتتاحیه «حسینیه حکمت» و رونمایی از دو کتاب «خمینی پدیده انسانی پیچیده» و «انقلاب و نظریه اجتماعی» نوشته مرحوم روح الله نامداری، چهارشنبه ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۷ در محل انتهای خیابان سمیه، پژوهشکده فرهنگ و هنر حوزه هنری، طبقه دوم، سرای آوینی، برگزار می شود.

کد خبر 4169020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha