۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸

وزیر ورزش در پاسخ به مهر:

درباره هیات مدیره سرخابی‌ها به زودی تصمیم می گیریم، نگران نباشید

درباره هیات مدیره سرخابی‌ها به زودی تصمیم می گیریم، نگران نباشید

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره عضو پنجم هیات مدیره استقلال و پرسپولیس به زودی تصمیم می گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر بعد از ترک جلسه مجمع عمومی فدارسیون فوتبال در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره وضعیت نفر پنجم هیات مدیره استقلال و پرسپولیس، گفت: در این مورد به زودی تصمیم می گیریم. نگران نباشید.

سلطانی فر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس هم گفت: داریم واگذاری را دنبال می کنیم. باید هرچه سریعتر بتوانیم با استفاده از بنگاه های دولتی، نیمه دولتی، شبه دولتی و خصوصی شرایط را بهتر کنیم. ظرفیت درآمدزایی استقلال و پرسپولیس بالا است. خوشبختانه وضعیت درآمدزایی دو باشگاه خوب شده است و هزینه های سالیانه خود را تامین می کنند. ولی فکر می کنیم باید شرایط بهتری ایجاد کنیم.

 وزیر ورزش درباره اینکه چرا دولت استقلال و پرسپولیس را خصوصی سازی نمی کند، گفت: در دوران گذشته و از جمله وزارت محمود گودرزی هم این اراده بوده است. بنا داریم این کار را انجام بدهیم و باید ببینیم چه می شود.

سلطانی فر همچنین در خصوص حضورش در مجمع تاکید کرد: مجمع فضای خوبی داشت. فدراسیون فوتبال ما همانطور که AFC اعلام کرد، فدراسیون برتر آسیا شد. امیدواریم تیم ملی با وجود قرعه دشوار در جام جهانی، نتیجه خوبی بگیرد. 

وی یادآور شد: امیدواریم باشگاه های دیگر همانند چهارنماینده ایران در آسیا، همان روند را بروند و ساختارسازی و شفاف سازی کنند. باید به سمتی برویم که ناپاکی ها و مشکلات را از بین ببریم.

وزیر ورزش در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش در بحث میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی به فدراسیون کمک می کند یا خیر؟ تاکید کرد : این سئوال که آیا وزارت ورزش کمک می کند درست نیست. وظیفه ما است که به همه فدراسیون ها کمک کنیم. فدراسیون ها جزئی از بدنه وزارت ورزش هستند. از تمام ظرفیت خود برای حل مشکلات استفاده می کنیم. ملاحظاتی وجود دارد که گاهی آدم به آنچه که ایده آل است، نرسد.

کد خبر 4177977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha