۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۸

فرماندار تفت خبر داد:

اعطای تسهیلات کم بهره به کارآفرینان شهرستان تفت

اعطای تسهیلات کم بهره به کارآفرینان شهرستان تفت

یزد- فرماندار شهرستان تفت از اعطای تسهیلات کم بهره به کارآفرینان در راستای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زارع رشکوئیه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان تفت با بیان اینکه دولت فرصت های خوبی برای حمایت از جوانان و ایجاد و اشتغال بوجود آورده است اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با ارائه آموزش های لازم و مشاوره شغلی و آموزشی، جوانا را در جهت بهره مندی از این فرصت ها یاری کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی واحد تبدیلی صنایع کوچک در شهرستان تفت با سرمایه گذاری صنایع تبدیلی و اشتغالزایی پنج نفر از بانوان ادامه داد: هدف دولت از اختصاص تسهیلات کم بهره به بخشهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال، تحقق اشتغال پایدار است.

فرماندار شهرستان تفت، مردمی شدن اقتصاد و ارتقای سهم بخش خصوصی و تعاونی در اقتصاد کشور را راهکار رونق تولید و اشتغال دانست و افزود: با توجه به فراهم بودن زمینه های فعالیت تولیدی و اشتغالزایی، نیاز به توجه و حمایت در این زمینه است که از جمله پرداخت تسهیلات کم بهره می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم باشد.

وی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاری های خرد و کوچک متناسب با ظرفیت شهرستان و روستاها عنوان کرد: کسانی که مایل به سرمایه گذاری هستند می توانند به بخشداری ها مراجعه کنند و یا با مراجعه به اداره کار شهرستان از حمایت هایی که برای مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است بهره مند شوند.

زارع رشکوئیه با بیان اینکه راه اندازی کسب و کارها و کارگاه های کوچک که اشتغازایی برای تعداد اندکی نیز ایجاد می کند می تواند الگوی خوبی برای اجرا و تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در راستای تولید و اشتغال باشد.

وی بهره برداری موثر از مزیت های نسبی و رقابتی برای رسیدن به رشد فراگیر همراه با اشتغال را راهی برای ریشه کنی بیکاری برشمرد و تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی جدید و پایدار و صیانت از مشاغل موجود نیز مورد توجه خواهد بود.

کد خبر 4178794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha