۱ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶

امام جمعه ایلام:

جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی است

جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: با رهبری رهبر فرزانه انقلاب، نظام اسلامی در اوج اقتدار، قدرت، عزت و سربلندی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: اقتدار عزت و سربلندی ایران مرهون رهبری‌های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب است.

وی تصریح کرد: با رهبری رهبر فرزانه انقلاب، نظام اسلامی در اوج اقتدار، قدرت، عزت و سربلندی است.

وی ادامه داد: با اذعان همه تحلیل گران سیاسی جهانی و منطقه‌ای ایران قدرتمند ترین نظام سیاسی با داشتن مولفه‌های اقتدار از قبیل نظامی، موقعیت سوق‌الجیشی، نفوذ بسیار بالای فرهنگی و سیاسی بوده و دارای امنیت بسیار بالا در منطقه و جهان است.

کشور از رکود اقتصادی خارج نشد

امام جمعه ایلام گفت: برجام نه تنها نقطه پایانی بر ایران هراسی نبود بلکه آغاز زنجیره‌ای از چالش‌های طراحی شده توسط دشمن در مقابل نفوذ و قدرت منطقه‌ای و نظامی ایران است.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا درحالی که «برجام» را توافق خوبی برای آمریکا نمی‌داند اما می‌گوید پس از برجام تحریم‌ها را تشدید کردیم.

لطفی تصریح کرد: به اذعان مسئولان ارشد دولت و مجلس تحریم‌ها پس از برجام لغو نشد و کشور از رکود اقتصادی خارج نشد.

وی با اشاره به اینکه بررسی اعتبار گذرنامه‌ها در دنیا نشان می‌دهد اعتبار گذرنامه ایرانی در دولت فعلی در روزهای پس از برجام نسبت به سال ۸۹ سقوط کرد، گفت: علاوه بر این پس از امضای برجام سطح خصومت ارتجاع عرب به ویژه رژیم عربستان علیه ایران بالا رفت.

افزایش قیمت بنزین و گازوئیل منجر به بیکاری می شود

وی ادامه داد: دولت درحالی قصد گرانی بنزین و گازوئیل برای ایجاد شغل را دارد که مطالعات مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که افزایش قیمت بنزین و گازوئیل منجر به بیکاری ۳۶۰ تا ۳۸۰ هزار نفر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم به شدت از عملکرد دولت ناراضی هستند، گفت: گرانی بنزین نه تنها باعث اشتغال نمی‌شود بلکه گرانی سوخت باعث بیکاری هزاران نفر خواهد شد.

ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه

امام جمعه ایلام با اشاره به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: بدون تردید اگر پژوهش‌های علمی در کنار معارف نورانی دین مقدس اسلام قرار بگیرند همراهی و تعامل و تفاهم این دو می‌تواند جامعه را به سعادت برساند.

وی گفت:  اساتید انقلابی متعهد حوزه و دانشگاه باید متولی وحدت بین حوزه و دانشگاه باشند، از این رو این دو نهاد مهم و مقدس همچون دو بال در تعالی پیشرفت جامعه نقش اساسی ایفا می‌کنند.

خطیب جمعه ایلام همچنین با تقدیر از وزیر کشور گفت: انتصاب حسین کلانتری معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار ایلام در سمت مدیرکل امنیتی وزارت کشور جای تقدیر و تحسین دارد.

کد خبر 4179482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha