۴ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی:

گرگان پایتخت بسکتبال ایران نیست

گرگان پایتخت بسکتبال ایران نیست

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: گرگان پایتخت بسکتبال ایران نیست بلکه پایتخت هواداران بسکتبال ایران است.

محمدرضا اسلامی شامگاه دوشنبه پس از شکست خارج از خانه تیم نیروی زمینی مقابل شهرداری گرگان از هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، حتی پتروشیمی هم در دیدار مقابل شهرداری گرگان دچار مشکل شد.

وی افزود: متاسفانه در سه هفته اخیر مشکلات متعددی از جمله آسیب دیدگی بازیکنان داریم اما نمی خواهم به دلیل جایگاه رفیع ارتش برخی صحبت‌ها را بیان کنم.

اسلامی تصریح کرد: شهرداری گرگان در این دیدار برای برد به میدان آمد اما ما برای نباختن بازی کردیم و در این شرایط ما محکوم به باخت می‌شویم.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد و یکی از بهتریی بازی‌های خود را به نمایش گذاشت، هر دو تیم با بازیکنان ایرانی در لیگ برتر حضور دارند اما بازیکنان شهرداری گرگان باتجربه‌تر بودند.

گرگان پایتخت هواداران بسکتبال ایران است

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با تمجید از رویکرد تیم‌های گرگانی، گفت: اتفاق بسیار خوبی در گرگان رخ داده و بازیکنان بومی این شهر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، مهم‌تر از همه اینکه بسکتبال گرگان تماشاگران فوق العاده‌ای دارد و پیروزی تیم شهرداری گرگان مدیون تماشاگرانش است که عرصه را در لحظات حساس برای بازیکنان ما تنگ کردند.

اسلامی اضافه کرد: این پیروزی را به مردم گرگان تبریک می‌گویم و امیدوارم بسکتبال این شهر به جایگاه واقعی خودش برگردد.

وی بیان کرد: من در حال حاضر موافق این قضیه نیستم که گرگان پایتخت بسکتبال ایران است و به نظر من گرگان پایتخت هواداران بسکتبال ایران است.

اسلامی خاطرنشان کرد: گرگانی ها باید صبور باشند، شهرداری گرگان تیم بسیار خوبی جمع و جور کرده که منظم و جنگنده هستند و نسبت به بضاعت‌شان بازی خوبی به نمایش می‌گذارند.

وی یادآور شد: مطمئن هستم روزی می‌رسد که چهار بازیکن از پنج بازیکن تیم گرگان بومی باشند و امیدواریم در تمامی استان‌ها بازیکنان بومی بار اصلی تیم‌شان را به دوش بکشند.

پس از باخت مقابل یس آل عصبانی بودم

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی در خصوص نداشتن بازیکن خارجی در تیمش اظهار کرد: در دور برگشت تمامی دیدارها را به دلیل حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های مقابل واگذار کردیم و بازیکنان ما در دیدار امروز برای نباختن بازی کردند و شهرداری گرگان برای بردن بازی کرد.

اسلامی در خصوص عملکرد داوری در دیدار شهرداری گرگان و نیروی زمینی گفت: داوری امروز بسیار خوب بود، من هیچ گاه در خصوص اشتباهات داوری صحبت نکردم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش یادآور شد: پس از باخت مقابل یس آل که دو هفته قبل در گرگان اتفاق افتاد عصبانی بودم که آن مسائل را مطرح کردم که باعث شد عده‌ای از من گله کنند، در هر صورت من پذیرفته‌ام که با این شرایط سخت کار کنم.

وی ادامه داد: از روزی که به عنوان مربی فعالیت می‌کنم همواره با تیم‌های کم بضاعت کار کرده‌ام اما پس از باخت مقابل یس آل عصبانی بودم و آن صحبت‌ها را انجام دادم.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شامگاه دوشنبه تیم‌های شهرداری گرگان و نیروی زمینی تهران در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۷۶ بر ۷۰ شهرداری گرگان به پایان رسید.

کد خبر 4182776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha