۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷

به مدت چهار روز در قم؛

شیوه تبلیغ در امامزادگان به ۷۰۰ مبلغ جدیدالورود آموزش داده می‌شود

شیوه تبلیغ در امامزادگان به ۷۰۰ مبلغ جدیدالورود آموزش داده می‌شود

قم - مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ۷۰۰ مبلغ جدیدالورود به سازمان اوقاف، دوره‌های آموزشی تبلیغ در امامزادگان را به مدت چهار روز در قم می‌گذرانند.

حجت الاسلام هادی شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۷۰۰ مبلغ جدیدالورود به مجموعه اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه طی چهار روز آموزش‌های لازم برای تبلیغ در امامزادگان واجب التعظیم را خواهند گذراند.

وی ادامه داد: این مبلغان از میان ۱۶۰۰ طلبه شرکت کننده در آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته شده‌اند.

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه بیان داشت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی مبلغان با مقوله وقف و ظرفیت امامزادگان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: محتوای آموزشی دوره موضوع‌های وقف و امامزادگان، پاسخگویی به شبهات اوقاف، اخلاق حرفه‌ای با رویکرد تبلیغ در امامزادگان (اخلاق کاربردی)، اصول کلی روش اجرای برنامه کودک و نوجوان، اصول کلی مشاوره و راهنمایی و آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

حجت الاسلام شفیع‌زاده تصریح کرد: این دوره امروز پنج‌شنبه و فردا جمعه و همچنین چهاردهم و پانزدهم دی‌ماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله اساتید دوره معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف حجت الاسلام شرفخوانی، مدیر کل بازرسی و عملکرد سازمان اوقاف حجت الاسلام شیری و حجت الاسلام برادران از مبلغان برجسته کشور خواهند بود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز داشت: مبلغان شرکت در دوره آموزشی، ساکن در قم و از تمامی استان‌های کشور هستند که بعد از سپری کردن دوره در مناسبت‌های مختلف برای تبلیغ در امامزادگان سراسر کشور اعزام خواهند شد.

کد خبر 4184354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha